tuinbroek.

Ik vraag me af, is dat een beetje stylish. of loop ik dan voor debiel.
Ik zag vandaag op tv.
zon :
http://image.packshot.com…Standard&clipcolor=FFFFFF
Met een t-shirtje/ of singlet eronder.
Is dat leuk. of loop je dan echt voor gek.
Ik vond het echt leuk. maar zou niet weten waar je die kan vinden.
Of komt dat gewoon omdat het zooooo uit de mode is?

Ik vind tuinbroeken heel tof, maar vind wel dat je het met euh… zelfvertrouwen en vrouwelijkheid [van nature :stuck_out_tongue:] moet dragen. Vaak wordt het beetje zo’n sloeberige-outfit, terwijl dat heel goed kan als je het goed mix.

Ik vind het wel leuk, zou t zelf nooit dragen, maar wel leuk!
En dit ga je waarschijnlijk in elke reactie horen, maar draag wat je leuk vindt en trek je niets aan van de rest…
Geen idee trouwens waar je het zou kunnen kopen.

Oh ik vind zoiets echt leuk, zit er aan te denken om deze van de Miss selfridge te kopen!

Ik vind het heeeel leuk.
Maar zou het nooit dragen.
Past niet bij me.
Past bij sommige mensen.
Hangt er vanaf hoe je het aantrekt.

Jaa ik ben bang dat ik te sletty/bloot overkom.
maar zou niet weeeeeeeteeenn waar ik een leuke kan halen.
En dan gewoon met singlet eronder. of t-shirt… gewoon ff shirt.
En dat. en dan sandalen ofzo. van die gladiator achtige.

Ik verkoop in mijn verkooptopic een broekje met bretels, lijkt er wel op :slightly_smiling_face: Je kunt de link vinden op mn profiel, misschien vind je het wat, hij is mij te klein!

Ik vind het wel leuk, alleen zoals hierboven al gezegd, het hangt ervan af hoe je het draagt

Jaa zo een heb ik! Gekocht in een vintagezaakje in Amsterdam (: en ik houd er echt van, met een streepjesshirtje eronder oid en iets van lage gympen ofzo. En je moet maar voor lief nemen dat je kont er dik in lijkt ;p

Ik heb er zelf ook één, van denim, gekocht op marktplaats. Ik ben helemaal verliefd op dat ding, ook al kijkt inderdaad de halve sletjesbevolking op mijn school me aan alsof ik de kauwgom ben die ze net hebben uitgespuugd. Daar moet je je echt niks van aantrekken, het feit dat je een tuinbroek leuk vind maakt je origineel en daarom moet je 'm juist dragen! Het is inderdaad, zoals Baobabs zegt, super leuk om 'm te dragen met een streepjesshirtje en lage allstars, een canvasschoudertas en een grote knot schuin op je hoofd. Lang leve de tuinbroek!:slight_smile:

Oh, die van mij is trouwens wel tot op de knie, die van jullie noem je eigenlijk een salopette volgens mij, maar die zijn ook echt heel erg vet!:slight_smile: Daar heb ik het lijf niet voor XD, maar als je mooie dunne benen hebt, staat dat echt amazing denk ik.

Ik vind tuinbroeken heel leuk, maar dan eigenlijk het liefst in een andere stof. (dus gewoon een jumpsuit met tuinbroek bovenkant xp)

kijk eens yoox.com

Oke nog meer winkels bij noordbrabant in de buurt?

Die tuinbroek is juist helemaal terug gekomen! En zeker in spijkerstof, want spijker kom je tegenwoordig in elk kledingstuk tegen! Een yes-go is dit, ik ben ook nog opzoek naar 1 die bij me past!

Ja ik dus ook. Ik zag het op tv en dacht DAT MOET IK HEBBE.
Lekker zomers. niet te bloot. zon tuinrboek met korte broekje.
vind ik wel gaan
maar zon kort broekje, als kort broekje. neh daar zie je mij hier in nederland niet zo snel mee lopen

2 jaar geleden had ik een hele leuke gezien maar die was niet in mijn maat en sindsdien heb ik er geen meer gezien in winkels, maar vind ze wel heel erg leuk!

ik vind het zelf wel leuk. maar dan moet het je wel staan of course.

weet iemand waaaar je ze kunt kopen?

Afschuwelijk

Hum, zo met korte pijpen gaat het nog wel, maar je zult mij er nooit van m’n levensdagen in rond zien hupse. Bij een tuinbroek heb ik altijd de associatie met de paashaas op de één of andere manier. Maar goed, deze is nog wel leuk. Vooral doen wat je zelf leuk vind.