Tuinbroek

Ik wil heel graag een tuinbroek kopen, maar hoe kan ik deze combineren…
En weet iemand een winkel waar ze goedkoop te krijgen zijn? dus geen 30/40 euro… :flushed:
Heb niet heel veel geld te besteden namelijk…

nee?

Ik ben zondag bij de Primark geweest en daar hingen ze!
de prijs weet ik niet, maar aangezien het bij de Primark was zal dit niet hoog zijn.

Tally Weijl, 9-,

Tuinbroeken kan je combineren met allerlei leuke shirtjes of een sweater (als het wat kouder is) eronder en leuke sneakers/boots/sandaaltjes. Ik draag onder mijn tuinbroek vaak een basic shirt, crop top of een sweater/wollen trui. Ik heb mijn tuinbroek van de shoeby, maar die was wel wat prijzig. Bij de Primark zijn vast wel leuke tuinbroeken voor een lage prijs.

Ik combineer zelf meestal mijn tuinbroek met een crop top.
En in de winter ook wel met een trui of sweater.

ik heb er eentje van de mango, 20 euro :slightly_smiling_face:.
heb er zoveel gepast en daar eindelijk een gevonden die goed zit (wilde graag een beetje een wijde maar een niet te grote)

bij de primark zijn ze 9 euro!

Ik heb ook een tuinbroek :grinning: in de ongelooflijke hitte draag ik het met zo’n bandeau top. Is wel bloot, maar ja, als het 204939835 graden is dan mag het.
En anders met een wit tshirtje en sneakers om het stoer te houden ^^

Een tuinbroek kan je heel erg leuk combineren met een dunne sweater met drukke en kleurrijke print. Ook kan een kroptop heel goed. En het lijkt mij ook erg leuk om te combineren met een nette witte blouse en statement ketting :slightly_smiling_face:)) oop dat je er wat aan hebt xx

Bedoel je een korte tuinbroek of lange?

Ik draag altijd onder mijn tuinbroek een leuk hemdje en dan met sneakers eronder. Maar je kan er ook een bandeau onderdoen, dat staat vaak ook wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik heb vaak een tuinbroek aan met een zwart witte streepjes top. Maar nu het wat kouder wordt leen ik het zwarte lange mouwen shirt van mijn zus, met studs op de schouders. Ik zoek nog voor een streepjes lange mouwen shirt. Ik hoop dat je hier wat mee kan :wink:

Ik heb afgelopen week bij de primark een denim tuinbroek gekocht van 6 euro. Ik vind het wel leuk om hem te combineren met een bloesje met lange mouwen en kleine bloemetjes print.