Tubular breast deformity

Hallo,

jullie hebben er vast nog nooit van gehoord, maar ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn met de zelfde afwijking als ik.

Jaren lang heb ik gehuild om mijn borsten, ik snapte niet wat er mis met me was, waarom ik geen normale borsten had. Al die meiden die klaagde over te kleine borsten, ik werd en moe van. Puur en alleen omdat ik wou dat ik zulke kleine normale borsten had. Na veel zoeken op internet kwam ik er achter dat ik geen aansteller was en ook werkelijk een afwijking heb.

Namelijk tubular breast deformity.
ik denk niet dat ik een foto mag plaatsen dus ik plaats er 1 via een link:
foto tuberous breasts

Zijn er meiden die dit ook hebben en plastische chirurgie hebben ondergaan? Zoja, zouden jullie me over jullie ervaring willen vertellen.

He dat is apart idd, daar heb ik nog nooit van gehoord.
Sorry verder geen ervaringverhalen dus voor je… Maar lijkt me inderdaad verschrikkelijk vervelend. Op zich… anderen moeten je gewoon accepteren zoals je bent, maar je wilt jezelf ook mooi voelen voor jezelf natuurlijk.

Succes ermee… en beschouw het maar als een upje.

wat rot voor je meid.
Zelf heb ik er ook geen ervaring mee, misschien kijken of ze op andere fora op internet er iets over hebben staan?

Veel sterkte, ik hoop dat je lotgenoten vind!

en ik hoop ook dat je een goede oplossing vindt als het je het heel erg vindt!

Heey meiden,
dankjullie wel allemaal. Jammer dat er nog niemand heeft gereageerd met dezelfde afwijking (nouja, niet dat ik het jammer vind dat jullie het niet hebben, maar je snapt 'm wel denk ik)

Volgend jaar heb ik waarschijnlijk eindelijk het geld voor een borstvergroting en ook al heb ik het niet zo op plastische chirurgie ik kan niet wachten op de dag dat ik wakker word met enigzins normale borsten.

U zei: “Volgend Jaar Heb IK waarschijnlijk Eindelijk Het Geld VOOR EEN EN OOK al. Heb IK ZO Het niet op Plastische chirurgie Ik Kan niet Wachtendonk op de dag borstvergroting DAT IK Wakker woord voldaan enigzins Normale Borsten.”

aub doe dit niet. Als uw borsten er uitzien als de borsten in de foto die je gepost, dan zijn ze mooi. Ik denk dat je zeer mooie borsten. Denk alsjeblieft niet dat ze niet mooi zijn. oke? :slightly_smiling_face:

Mijn excuses voor de fout in wat ik schreef. Mijn Nederlands is niet zo goed.

topic is vet oud

ja idd!

Hé ja, nu je het zegt. Was me nog niet opgevallen eigenlijk.

sjaakini,

heb je de operatie?

Haar laatste login was op eind december 2009, kan je zien op haar profiel. Denk niet dat je nog een respons gaat krijgen dus.