Tto'rs hier?

Hee,

Ik zit nu in 2vwo-tto , wie doet er nog meer tto? (tweetalig onderwijs, dus de helft van de vakken in het engels) Kzou het graag willen weten en ook waarom je tto doet :slightly_smiling_face: Ik doe het omdat ik engels leuk vind en talen zowiezo
Behalve duits :slightly_smiling_face:

Ik doe ook tto-vwo ik zit ook in de 2de ! gwn ik vind engels handig & als ik later ga studeren xD?

jaa hoor hieroo ook een!!
ik zit in TTO HAVO 3… achja t leek me wel handig mar ben r achter gekomen dat het tering zwaar is… maar al die reisjes maken et wel weer goed!
achja tis nie andere he xD

Ben geen tto’er maar een nieuwsgierige vmbo’er. Wij hebben altijd (wij = vmbo) ruzie met de tto’ers van onze school… die maken ons altijd uit voor dom enzo en agressief als wij zijn gaan wij ze dan helemaal uitschelden.

gebeurt dit ook bij jullie? was ik ff benieuwd naar :stuck_out_tongue:
XXXjesh

Yeaaaah :grinning:
Ik ben zelf een ttoR wat een woord ook maarja,
K ben net vrijdag teruggekomen van een weekje engeland,
hoort ook bij de opleiding(H) veeet chill

Ik ben ook een tto’er! :grinning:
Maar bij ons schelden de tto’ers echt de vmbo’ers niet uit hoor :astonished:
Tenminste, niet dat ik weet. Dat vind ik bestwel dom als ze vmbo’ers
dom gaan noemen. Inderdaad gwn heeeeeel hard terugschelden!
Ik doe trouwens TTO omdat ik in amerika wil studeren, lijkt me vet leuk.
xx.

aangezien ik niet op school zit, doe ik dit ook niet :roll_eyes: :slightly_smiling_face:

Ik doe VTO , versterkt talen onderwijs. Je hebt engels en drama in het engels en ook nog eens 0.5 zoveel uren als normaal

Ik doe zelf geen tto omdat dat hier in de buurt nergens kan. Had het wel graag gewild :expressionless:

Nou ik weet eigelijk waarom ik tto doe, maar ik doe tweetalig gymnasium 3e klas
het is toch logisch dat je het hoogste doet wat je kan… :stuck_out_tongue:
Maarja ik vind het wel leuk, je leert veel beter engels dan normaal gymnasium

Maar ik wist niet dat je ook tto havo kon doen ? :s
op mijn school kan je alleen tto gymnasium doen :stuck_out_tongue:

nee heb je in gouda niet…
anders had ik t wel gedaan

bij ons heb je t ook niet. anders had ik 't zéker gedaan!
wil een jaar naar amerika en daarna m’n opleiding wil ik ook in t engels gaan doen …

Yup, ik zit ook op het TTO :slightly_smiling_face: Ik doe TVWO, en zit in de 3e :wink:
Ik doe het, omdat ik Engels gewoon leuk vind… Heb nog niet eens echt er over nagedacht of ik er later wat mee wil doen!
xx

Ik doe ook TVWO en ik zit in de 2e. Ik weet niet echt waarom :stuck_out_tongue: ik vond die reisjes enzo wel leuk :grinning:

Ik zit in TTO (Atheneum) 3, voor de tweede keer. ^^"
Mijn school is echt idioot bezig, ik moet hele zware projecten doen die buiten de vakken vallen en alles, maar dan ook echt ALLES evalueren. Ik weet niet of het bij jullie ook zo is, maar ik ken wel meiden die TTO doen uit andere steden en die hebben dit helemaal niet. >>

Ik doe ook tto en zit in de tweede, Ik vidn eht ecth leuk om in eht engels toe doen… weet neit waarom ik het deed. het leek me wel handig. ik wou zowieso in het buitenland studeren en toenik hoorde dat tto bestond wist ik gewoon dta ik eht wou doen :stuck_out_tongue:
Wij schelden ook geen Vmbo uit, en hebben wel soms vreemde projecten. maar die hebben dan meestal gewoon met eht engels te maken
wij hebben dit jaar uitwisseling met spanje :astonished:

Kzit ook op tto, vooral omdat ik goed in talen ben. Enne…Het is eigenlijk best leuk (vooral die reisjes xD) Maar het is wel best zwaar soms…

Trouwens we gaan dit jaar met zo’n reisje naar Cambridge!! : D Ik heb er zin in!!

Wtf, daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord he :stuck_out_tongue:. Maar bij mij op school viel er ook niet zoveel te kiezen xD.

nou voel ik me echt domm. ik doe VMBO xD

Wow! wat een tto’ers zeg! Ik doe ook TTO, VWO TTO. Ik heb er voor gekozen eigelijk omdat het gewoon zo handig is voor je leven etc. Ik kon eerst echt geen engels, toen ben ik tto gaan doen, omdat ik het dus ook erg graag goed wilde spreken, eerst halfjaar was het ook heel moeilijk, maar nu ben je het zo gewend! ik zit nu in de 4de, dus ik heb nog maar 2 vakken in het engels, maar volgendjaar stap ik over naar IB.