trust issues, part 2

Klik op deze link om part 1 te lezen… http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/trust-issues-261768.0.html

Ik heb veel gehad aan alle reacties maar een paar dagen later liet hij toch weten dat hij twijfelt over onze relatie omdat ie baalt dat ik zo jaloers ben. Hij heeft een erg slechte ervaring met een ex die zo jaloers was, dat ze zn huis in de fik heeft gestoken!!! Hij wil de relatie niet verbreken, maar wil wel rustig aan doen zodat hij kan zien dat ik niet zo ben zoals haar.

Dat is inmiddels meer dan 2 weken geleden, en sinds dien hoor ik heel weinig van hem. Natuurlijk heb ik iets iets goed te maken en is het logisch dat ie wat afstandelijk is. Ook heeft hij het erg druk met zijn scriptie te schrijven, werk, stage… Maar zelfs met Valentijn hoorde ik niets van hem en daar baalde ik wel heel erg van :frowning_face:

Aan de andere kant denk ik wel dat als ie echt het gevoel heeft dat het niet meer gaat werken, hij dat eerlijk zegt… en me dus niet aan het lijntje houd…

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen… moet ik juist extra lief voor hem zijn en veel aandacht geven (wil ook geen creepy stalker lijken, dat werkt denk ik ook alleen maar averechts), of moet ik hem ruimte geven en hem zelf contact laten zoeken met mij?

HELP :frowning_face:

Je kan hem groeten en vragen hoe het gaat… en dan kijken of ie terug groet
en of ie verder wilt praten.

Dat heb ik al een aantal keer geprobeerd… hij reageert wel, maar is heel kortaf

hij is nu nog jou vriend? dan vind ik het rude dat hij geen contakt met je op neemt ! een beetje minderen om na te denken oke, maar dan hoeft hij je toch niet meteen links te laten liggen.

Ik zou hem bellen om af te spreken en dan hem vragen om jou duidelijkheid te geven. en over het vertrouwen in hem. Ik denk dat jij met eigen ogen moet zien dat hij heel lief is voor jou en niet vreemd gaat, afwachten dus en ervaren dat er niks aan de hand is. met de tijd zal dat gevoel van paniek, zorgen etc wel verminderen hoop ik!

verder snap ik die jongen ook wel, ik heb een ex die mij niet vertrouwde zonder reden nog wel.
hij vond het normaal om bij elk bezoek mijn telefoon door te spitten, ik mocht niet op stap met bepaalde vriendinnen maar liever helemaal niet. ik mocht niet meer dan 2 wijntjes. hem altijd op de hoogte houden van waar ik ben en met wie en hoe. hij spit mijn fb door en als hij dan ziet dat ik bevriend ben met een jongen dan moet hij daar alles van weten.

dat was allemaal erg vermoeiend en slopend, geloof me.