Truien, t-shirts, emily the strange, maat XS-S. Schoenen 36

Ik heb mijn kleerkast eens opgeruimt en al een heleboel kleding gedoneerd. Deze stukken heb ik amper gedragen en dus vind ik het zonde om ze zomaar weg te geven. Ik vroeg me af of er hier op het forum iemand interesse heeft.

1. Trui van Emily the strange met schuine halssluiting met drukknoopjes. Aan de achterkant een kap met oortjes. Maat S maar valt redelijk klein doordat hij niet meerekt. (Heb zelf maat XS)
    Ik verkoop deze trui omdat het mijn stijl niet meer is. Hij is een keer of 2 gedragen. De witte vlekjes op de foto komt door het licht, er zitten geen vlekken op de trui zelf.
    Nieuwprijs was 100 euro. Wil er graag 50 voor. Omdat hij erg zwaar en dik is past hij niet in een envelop. Verzending is het goedkoopst via Kiala (4,50 voor België en 7,50 voor Nederland)

1. Trui van only, maat S. Niet veel gedragen.
    Ik denk dat 8 euro een redelijke prijs is.

Hakken met slangenprint, maat 36.
Alleen binnenshuis gedragen want ze bleken toch te groot voor mij. Richtprijs:15,00

Alle komende dingen passen in een envelop. De verzending binnen België is 3,85.
T-shirt met opdruk, maat S. Merk: Clockhouse. De labels zijn eruit maar deze is nooit gedragen. Prijs 5,00

T-shirt van Clockhouse met opdruk en steentjes. Maat 36-38.
Staat: gedragen Prijs: 3,50

T-shirt met watervalhals en sterretjes. Merk: Clockhouse, maat XS. nooit gedragen. Prijs 5,00

T-shirt met wonder women. Maat S. Keer of 2 gedragen. prijs 5,00

T-shirt van coolcat met smokwerk. Maat S (valt klein)
Staat: gedragen. Prijs 2,00

Donkerpaarse top met rolkraag en korte mouwtjes met knoopjesversiering. Merk: Zara. maat S.
Staat: gedragen. prijs 5,00

T-shirt met tijgerprint. Maat XS. nooit gedragen. Prijs 6,00

Tanktop van de Large. Maat XS. Staat: gedragen. prijs 4,50

T-shirt met opdruk. merk: Zara. Nooit gedragen. Maat S. prijs 5,00

T-shirt met tekst van de Large. Maat S. 1x gedragen. prijs 5,00

Polyester blouse met vlammen in nepleder. Maat S. Prijs: 8,00

Tube top met gaten. Maat XS-S-M, rekt mee. Nooit gedragen. prijs 1,00

Blouse van 3suisses met bloemenversiering op de mouwen.
Maat 34-36 (valt groot). Nooit gedragen, met etiket. Wil er toch graag 15 euro voor.

update!