True match roll' on foundation.

Heeft iemand van jullie die?
Zoja wat vinden jullie ervan?

niemand?

ken em nie :thinking:

Schijnt het plamuur-effect te geven

Ik heb hem en hij is zoo goed! Ik zweer je. Echt fantastische foundation.
Hij is vrij prijzig maar dat is zeker het geld waard!

Ja dat had ik ook gehoord

ik ben dr ook benieuwd naar ja,
heeft iemand een site met review ofzo?
up

Eerlijk gezecht lijkt het me niks om met zo’n roller je foundation op te doen, bij je neus wil dat toch niet?

Ik dacht eerst ook dat het niks was, beetje met n verfroller je foundation opdoen… Maar ben er laatst mee opgemaakt geworden door n visagiste, en moet zeggen, stond er van versteld, hij dekt heel mooi. En bij je neus gaat dat ook heel goed, alle plooitjes neemt ie mooi mee.

http://www.whatabeauty.nl/?p=1517

Ik heb 'm net gekocht en hij werkt echt fantastisch! Ik heb een hele lichte huid en m’n huid heeft de neiging om foundation er altijd uit te laten zien als plamuur, haha :grinning: Gewoon eventjes licht over de foundation rollen [dus niet drukken en niet te veel] en rustig uitrollen. Ik zie niet dat ik foundation op heb, maar wel het verschil van voor en na :wink:

Maarja, ik ben een schilder, dus ik kan wel goed met een roller omgaan… :stuck_out_tongue:

ik las op het forum ooit dat een meisje die foundation had gebruikt en dat ze pannenkoek werd genoemd die dag…

Een kennis heeft em gekocht en idd, het pannekoeken effect is er wel en hij blijft totaal niet lang zitten.

hmm, wel en niet goede reacties. haha, maar wel bedankt!
niet dat ik hem wilde kopen, heb nog 2 foundations liggen (waarvan 1 bijna aan zn einde is en de ander nog helemaal vol, gewonnen met winactie hier op girlscene) maar ik was echt benieuwd naar dat ding. :grinning:

ik koop daar niks meer van sinds ik vandaag heb vernomen dat het lekker allemaal getest op dieren word :rage:

goedzoo!!!
ik let daar ook heeeel erg op, alleen jammer dat er soms geen ontkomen aan in helaas, te weinig merken die dierproefvrij zijn, en sommige dingen zijn toch wle heel fijn die wel op dieren worden getestd…

Who? Me? :kissing:

whahah daar had ik het laats ook over vind het zo op een verfpakje lijken deppen en rollen maar XD en goed overdoen sodat het dekt XD , precies net als in die camera’s alles mooi naturel en dn meter plamuur XD

haha, pannekoek xD

had er eventueel wel interesse in, maar achteraf toch maar niet.