True love?

Heey,

Heb jij je true love gevonden? Heb je problemen met je vriend/vriendin? Heb je een oog op iemand maar weet hij/zij dat nog niet? Al deze vragen en of verhalen kun je hier delen (:
Laat ik beginnen…

Gebruikt hij me?

Ik vind/vond een jongen leuk. We spreken wel eens af enz. Op whatsapp zegt hij de hele tijd dat hij van me houdt en dat ik een hele leuke meid ben en al die stuff. Maar als we afspreken, zoenen we wel, maar hij vraagt me niet… Niet dat hij dat verplicht is maar waarom zoenen we dan hele tijd? En hij vindt me toch heel leuk? Meent hij wel wat hij zegt en gebruikt hij me niet gewoon?

Vraag hem gewoon in plaats van op hem te wachten tot hij het je vraagt?

/

Ja oke, maar ik vind zwz dat ik hem niet moet vragen…
Een jongen hoort een meisje te vragen?
maar hij hoeft me zeg maar niet te vragen maar wel iets waardoor ik weet dat het aan is tussen ons zegmaar… Me vriendinnen zeggen zelfs dat hij me gebruikt… Moet ik dat geloven?

& ja klopt maar die is zo overweldigend groot ;3 :blush:

/

Ja je hebt waarscheinlijk wel gelijk, maar ik heb dat gewoon in mijn hoofd zitten…

En dat weet ik dus niet zeker meer …

Nee klopt, de volgende keer als we nog wat gaan afspreken vraag ik gewoon hoe het zit :wink:

zowiezo bedankt voor het reageren (:

Je hebt wel een punt, ik moet zowiezo toch maar een ophouden met het punt van jongen meisje enz.
En ik voel me er nu gewoon niet meer goed bij, ik wil ook gewoon wat meer duidelijkheid zegmaar…
misschien toch maar goed idee om gewoon aan hem te vragen hoe het nu zit.

(sowieso…)

Goh ja, ik denk gewoon dat je niet echt bang moet zijn dat hij je gebruikt zolang er niets van seks aan te pas komt. Nuja, succes en laat weten hoe het gegaan is :slightly_smiling_face:

dankje voor jullie reacties (:

Mijn vriend en ik hebben het elkaar nooit gevraagd, het zat gewoon goed :wink:.

Oke, nouja ik zit er wel mee dat me vriendinnen blijven zeggen dat hij me gebruikt enz, Moet ik hen geloven?

Of hij mijn ware is weet ik niet.
Ik denk en wil daar niet over na denken.

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jou
Alleen is mijn verhaal net even ietsjes anders haha.
Ik had een lange tijd terug een vriend, we spreken af en toe nog wel eens af.
Het is altijd erg gezellig en erg leuk, maar elke keer als we elkaar zien, zoenen we.
En elke keer ben ik van plan er mee te stoppen, maar uiteindelijk als ik hem zie gebeurd het weer.
Ik kan hem gewoon niet vergeten. Elke keer op msn zegt hij lieve dingen en die meent hij ook, dat weet ik. Maar hij wilt gewoon geen relatie met iemand en dus ook niet met mij. We zijn al een lange tijd uit elkaar, en we blijven maar zoenen en leuk doen samen. Alsof we niet over elkaar heen zijn ofzo… maar als ik dan vraag hoe het zit, krijg ik een antwoord zoals: "ik heb geen zin meer in een relatie, die ruzies met iedereen ben ik zat…"Ik heb daardoor ook het gevoel dat hij me gebruikt en dat zeggen meer mensen. Als hij zegt dat ie me mist raakt dat me wel, dus uiteindelijk spreken we dan af & dan gebeurd het weer, het stopt echt nooit zo, heb ik het idee haha!

Maar meid, ik kan niet oordelen over jou situatie. Maar hopelijk kom je er snel uit!

Ik herken je verhaal (:
Maar iedereen hier zegt dat ik gewoon aan hem moet vragen hoe het zit, Maar als ik dat doe zegt hij zowiezo dat hij me niet gebruikt. Hij gaat dat echt nooit zeggen. Toch ga ik het wel vragen, gewoon om duidelijkheid te krijgen… Maarja ik weet gewoon even niet wat ik hiermee moet zegmaar…

Misschien ben jij zijn eerste, en weet hij niet goed wat hij moet doen? mijn vriend had dat ook, je moet hem gewoon 'hints’geven, dan begrijpt hij het wel :wink:

/

het probleem is al opgelost… ;s