True Blood

Zijn hier nog fans van de serie ‘True Blood’?
Aan welk seizoen / welke aflevering zitten jullie?

-

Ik kijk het niet, upje (:

yesss men.
ik heb ze alleen allemaal al gekeken en ik dacht zo dat er pas weer in 2011/2012 nieuwe afl. kwamen… dus dat wordt nog eventjes wachten.

Ik heb ze allemaal gekeken ='D Sta ook bekend als verslaafd haha

I love it!!

Ik heb alles wat er is gezien en ik wil meeeeeeeeeer.

Yesss. Ik heb alleen S3 nog niet gezien.

Oeps, ik had nochtans gezocht maar kon geen topic vinden die alleen maar over true blood ging… Zit nog maar op het einde van seizoen 1, maar vind het superspannend :grinning: wie zijn jullie favoriete personages?

Jessica, Eric & Jason. (:

Eric, Jessica, Alcide, Jason…

Sookie is ook wel leuk maar wel dom zeg:’’).

Ik kijk het ook, al vond ik het laatste seizoen helemaal niet zo leuk. Mijn favoriete personages zijn Eric en Jessica. Oh en Pam natuurlijk. :slight_smile:

Ik heb S1+2 op dvd
Heb S3 nog niet gezien en heb die ook nog niet in m’n collectie
True Blood vind ik geweldig, ik lees ook de boeken

Ik heb alles tot nu toe gezien en ook alle boeken tot nu toe gelezen (behalve Dead In The Family).

Einde van S3 was matig… Russell Edgington was briljant, daarentegen.
Mijn favorieten zijn Eric, Pam en Lafayette. Jessica en Russell zijn ook gaaf :slightly_smiling_face:

SPOILER VOOR S3

Alleen jammer dat ze de faeries hebben verpest… in de boeken zijn faeries sexy en bloeddorstig en gewelddadig, in de serie zijn er echt van die typische la di da renaissance fair zweverige meisjes in fladderjurken van gemaakt

Morgen seizoen 4! :heart:

(:

:grinning: :grinning:

Hebben jullie de eerste minuten al gezien?

Vanavond episode 1 van het nieuwe seizoen kijken. :relieved: Ik heb de rest allemaal op DVD en ben ongeveer halverwege de boekenserie. Mijn favoriete personages zijn Eric en Lafayette.

Ben erg benieuwd naar seizoen 4!

The fuck hebben ze met het haar van Lafayette gedaan >=|

The fuck doet Petunia Dursley in een heksencoven :confused:

THE FUCK ERIC!!! Zo hoort het niet! In het boek is hij wel naar soms, maar uiteindelijk geeft hij wel heel veel om Sookie. Wat hij nu deed is gewoon… naar en een beetje creepy.

eusj, dat kijken mn ouders maar ik mag het van hun niet kijken:)