True Blood

Nog 3 afleveringen en dan heb ik het 2e seizoen afgekeken. Helaas is het nu wachten op het 3e wat in juni uitgezonden gaat worden in de Verenigde Staten. Wie vindt het ook zo’n goede serie?
En de trailer is retegoed:

http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8

De boeken heb ik niet gelezen, maar zijn ze het lezen waard? Zo ja, in het Engels of Nederlands?

I love True Blood! Ben nu bij aflevering 7 van seizoen 2, ga straks aflevering 8 kijken:-P

De boeken heb ik ook gelezen, in het Nederlands want Engels hadden ze niet bij de bieb -.- Maar persoonlijk vind ik de serie toch leuker.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die Bill hot vinden? Want iedereen verklaart me voor gek dat ik hem leuker vind dan Eric xD

I <3 True blood!

(als je om alle pervertheid heen kijkt…)

Geweldige serie:)

En nu helaas wachten op 't derde seizoen:(

Ik vind dat perverse in de serie wel interessant, ook die hele Louisiana-vibe eigenlijk.
Ik vind ze allebei wel aantrekkelijk, maar dit komt door de persoonlijkheden die ze spelen en hun verleden. Als ze andere persoonlijkheden gehad hadden, vond ik ze misschien wel niets!

Ja dat heb ik dus ook… Ik vind Bill gewoon zo schattig:-P En zijn accent is leuk, hij zegt altijd heel vreemd “Sookeeeeeeeeh” xD

Ik wacht echt al maanden op seizoen 3…dus nu ben ik maar vampire diaries aan het kijken…maar het kan niet tippen aan true blood…

ik heb ze allemaal al gezien :frowning_face:

Ik heb ook alle afleveringen van true blood tot nu toe gezien. Het is wel leuk maar af en toe is het nogal… ja veel seks en nogal droog. Dan is het echt zo’n gesprek:

• Hea… hoe lang heb jij al geen seks gehad?
  • Ja… een tijdje , jij?
  • Ja ik ook al heel lang niet…
    -… neuken?
  • Ja hoor!
    Maargoed daar moet je even omheen kijken :stuck_out_tongue:

Jaa, true blood is echt geweldig.
Ik heb net het 1e seizoen afgekeken en begin nu met seizoen 2.

ik vind het teveel sex, geef mij maar tvd.

SUCKEEEEEEEEEEEEH YOU ARE MAHNE! AH AM VAMPYYYYYYRE!

Nee, ik houd van deze serie. Jammer dat toen ik hem vorig jaar begon te kijken ik ontdekte dat er érg veel thematische overeenkomsten zijn met mijn eigen verhaal, maar ach.

De boeken zijn ook érg leuk, vooral vier (veel Eric <333). Heb alle boeken tot nu toe behalve de laatste gelezen, vind het stiekem toch wel jammer dat ze Bubba niet in de serie konden stoppen, alhoewel het dan wel HEEL erg fout en cheesy zou zijn.

Hoop dat serie drie boek drie volgt, aangezien ik absoluut geen BEELL! fan ben :slightly_smiling_face:

Je eigen verhaal?

Ik weet niet wie ik bij Sookie wil zien Bill of Eric. It’s a hard choice.
Ik vind het helemaal niet teveel sex bevatten, ik vind het bij die duistere vibe passen en ik kan ook erg lachen om de opmerkingen van Jason!

Eggs is trouwens ook leuk om naar te kijken!

Ja, ik ben sinds vorig jaar winter aan een eigen vampierverhaal bezig, en toen ging ik True Blood kijken. Toen dacht ik “…shit.”
Maar goed :’)

Sookie/Eric OTP! Je ziet in de boeken dat het ook echt die kant op gaat, maar Alan Ball is gewoon té dol op Bill. Ook al in de laatste aflevering van seizoen 2 was gewoon duidelijk te zien dat er nu al een flinke afwijking is van boek 3.
SPOILERS EINDE SEIZOEN TWEE EN BOEK DRIE:
In de boeken gaat Bill vrijwillig weg en gaat Sookie hem zoeken, terwijl hij in de serie juist met geweld gekidnapt lijkt te worden.
EINDE SPOILERS.

Jason. Oh, Jason. Hoe kan één iemand zo dom zijn? <3
In seizoen één vond ik hem echt stom, nu is hij leuk.
“I reckon I’ve already been to heaven. It was inside your wife.”
__

ETA:
Voor de Eric fans: een HEEL andere kant van Eric x’)

Leuk dat je schrijft zeg, ik wou dat ik daar de discipline voor had. Hetzelfde met lezen. Meerdere zintuigen moeten geprikkeld worden wil ik me ergens op kunnen concentreren. Ik kan niet wachten op smellovision :wink:.

Ik ben iemand die de laatste bladzijde van een boek leest en ik heb dat stukje al op You Tube gezien!
Dat stelletje van die kerk (Children of the light?) wat verschrikkelijk! Maar om die opmerking moest ik erg lachen, ook toen Jason begon te schieten met een paintball-gun.

Haha, dat filmpje, how stupid can you be? Alexander Skarsgård, is daar echt totaal anders. Wat beeld en geluid al een persoonlijkheid neer kan zetten.

Die film is wel geweldig, btw :slightly_smiling_face: maar dat is de enige scene waar ASkars inzit.

Voor de lezers van de boeken:
Ik weet dat ze heel erg van de boeken afwijken, maar ik ben wel benieuwd wat erin gehouden wordt. Ik vraag me af of Hotshot erin voor gaat komen, en het hele plot van boek vijf, en Club Dead (dat waarschijnlijk wel)…

Ik stelde me altijd die ene jongen van The Devil Wears Prada voor als Alcide Hervaux :’)

Ik ben pas bij 01x09, maar ik vind het heel gaaf. <3

-

Zojuist de 3 laatste afleveringen van seizoen 2 gekeken. And I want more… Hoe houd ik het de komende maanden zonder uit?

Marathon een andere serie, dat doe ik dan vaak :’)

Of je gaat spoilers lezen :stuck_out_tongue:
http://www.spoilertv.com/search/label/True%20Blood

Maar het komt 13 juni al terug! Maar twee maandjes vanaf nu.
__

CASTING SPOILERS!
Aah!
Ik heb wat casting calls gelezen, en het lijkt erop dat ze de Hotshot community erin brengen. Weet niiiieeet wat ik hiervan moet vinden. Calvin Norris is okee, Crystal irriteerde me een beetje. En Jason is in de serie al interessant genoeg. In de boeken had hij namelijk helemaal geen eigen verhaallijn totdat hij deel werd van Hotshot.

EINDE SPOILERS