Truble in paradise

Hallo iedereen,

Ik zit met iets wat best ingewikkeld is en hoop dat jullie me tips, advies en een mening kunnen geven. :slightly_smiling_face:

Mijn vader ken een jongen heel goed, en mijn moeder ook een beetje, ik noem hem voor het gemak maar even Rens. Ik vind Rens heel heel erg leuk alleen zijn er meerder probleempjes.
1.Ik ken hem niet persoonlijk maar hoor vele verhalen en ja ik ben gwn verliefd op hem.
2.hij is 4 jaar ouder :flushed: ik ben zelf 14 maar ben kwa innerlijk veel verder dan leeftijdsgenoten en ik zie er zeg maar ook niet echt uit als een 14 jarige.
3.Er is een meisje die vaak bij hem is en zij heeft op haar facebook staan dat ze een relatie met hem heeft, maar hij heeft dat niet. dus ik weet niet zeker of hun iets hebben.
4. Mijn vader wil bij zijn familie op bezoek gaan maar ik weet echt niet wat ik moet zegge of doen. ik wil echt niet over komen en het verlegen meisje dat niks zegt.

weten jullie wat ik moet doen? en hoe zoude jullie dit aanpakken? ben ik niet hopeloos? :flushed: :flushed: :flushed:

Ik ken trouwens wel zijn moeder en ik vind haar heel leuk en zij mij gelukkig ook :slightly_smiling_face:

1. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je verliefd kan zijn op een jongen die je niet persoonlijk kent.
  2. Veel meisjes van rond de 14/15 zeggen dat ze zich ouder gedragen dan leeftijdsgenoten, maar vaak denken ze dat alleen maar en later komen ze erachter dat ze toen echt niet volwassener waren dan leeftijdsgenoten. (Ja misschien raar dat ik dat als 15jarige zeg, maar het is gewoon zo, meestal.)
  3. Waarom zou je op facebook zetten dat je een relatie met iemand hebt, terwijl dat niet klopt? Sorry, maar ik ben bang voor je dat hij bezet is.
  4. Ik weet niet helemaal wat deze informatie met het verhaal heeft te maken.
  5. Gezellig toch? Die gesprekken komen vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Wat is “Truble”?
Maar even serieus, ik denk niet dat je erg verliefd bent op een jongen die je niet eens persoonlijk kent

Hij is 18 en jij 14, je kent hem niet persoonlijk… Ik denk dat dit al genoeg zegt.

Is dit nou serieus? Toen ik 14 was kon ik aardig helder nadenken.

Hoezo trouble in paradise? Je vind gewoon een oudere jongen leuk die bezet is. Feit is ook nog dat je niet volwassener bent, zo komen je manier van schrijven en vragen in ieder geval niet over.

Ik vrees dat je hem moet vergeten of gewoon gezellig mee moet gaan met je vader. Je kent hem niet, dus misschien is het een ongelofelijke eikel, weet je dat ook meteen.

Trouble*

Maar euhm, sorry, maar ik denk dat je het beter kunt opgeven, eerlijk gezegd.
En dat is alleen maar door punt 3.
Je zet namelijk niet voor niets op je facebook dat je een relatie met iemand hebt, en je zegt zelf dat ze vaak bij elkaar zijn, dus je kan er dan wel van uit gaan dat ze echt een relatie hebben.
En als iemand een relatie heeft dan moet je daar niet tussen komen, da’s niet zo aardig. (:
Succes.

oke bedankt, sluit dit topic maar…

ik weet niet hoe zij op facebook heeft staan dat ze iets met hem heeft, maar als ze dat gewoon bij haar informatie heeft staan en op haar tijdlijn; heeft een relatie met… dan heeft hij dat goedgekeurd.

Ik denk dat je dit beter kunt vergeten.