Trouwjurk voor 30 euro?

De trouwjurk van de Zeeman is nu erg in het nieuws.
Ik vroeg me af wat jullie er van vinden.
Zouden jullie hem willen dragen tijdens die zeer belangrijke dag?

Ik zou het zelf niet willen dragen, maar ik vind het wel een heel mooi concept voor mensen die niet zoveel geld te besteden hebben (/of die niet zoveel geld willen besteden).

Dit ja.
En het is ook best een mooie jurk!

Ik vind het wel een hele mooie jurk, maar het hele idee van een mooie jurk uit zoeken voor je speciale dag spreekt mij te veel aan om snel eentje bij de zeeman te scoren. Als dat je niets kan schelen dan is het een mooi alternatief.

Ja, vind ik ook!

Dit is m voor de mensen die nieuwsgierig zijn;

+ Dat hij opzich wel mooi is

Ik zou het ook niet willen. Door de prijs en het verkooppunt kan iedereen hem kopen. Niet echt leuk om te weten dat nu 1500 andere dames in Nederland in dezelfde jurk gaan trouwen. Ik heb zelf mijn trouwjurk voor 150 euro gekocht, ook niet heel duur en op aanvraag gemaakt dus kleine kans dat iemand anders erin loopt.

Ik snap best dat mensen dit willen. Het is geen lelijke jurk namelijk, en sommige mensen trouwen bijvoorbeeld alleen voor het gemeentehuis, maar willen wel voor het idee een jurk aan enzo (zoals mijn broer en schoonzus). Zij heeft er uiteindelijk een geleend, maar een jurk zoals deze is daar ook heel geschikt voor natuurlijk! Of voor de mensen die gewoon niet zoveel geld hebben, is dit ook een erg fijne uitkomst.

Wat maakt het nou weer uit dat 1500 andere bruidjes dezelfde jurk dragen? Het is jouw trouwdag, jouw jurk, het draait om jou, niet om de andere bruiden…

Maar dat terzijde, het is een mooie jurk, maar ik vind het nou niet echt een trouw jurk. Meer een bruidsmeisje jurk… ik zou hem zelfs nog wel naar de trouwerij van iemand anders aantrekken. Maar voor 30 euro is het een mooie jurk en een goede optie voor mensen die echt niet meer kunnen/willen betalen.

ik vind t wel een goed initiatief maar zou hem zelf nooit dragen. ik vind dat mijn trouwjurk wel van wat hogere klasse mag komen.

Voor sommigen maakt het niks uit, maar ik zou het niet leuk vinden. De grote reden dat ik ook niet in een mooie witte jurk van de H&M oid heb gekocht. Het hoeft niet per se duur te zijn, maar een beetje exclusiviteit vind ik wel belangrijk.

Ik vind hem best mooi. Als ik niet zoveel waarde zou hechten aan mijn trouwjurk, dan zou ik hem dragen. Soms draait het ook niet om wat je draagt, maar de manier waarop je straalt op de dag zelf :wink:

Ik denk alleen dat ik toch voor een iets duurdere trouwjurk ga, omdat ik mezelf toch wel iets speciaals gun en een unieke jurk.

Ik zou hem zeker dragen.
Mooi ding en gewoon heel basic, daar hou ik van. :upside_down_face:

Ik vind hem echt heel mooi, als die in mijn maat was (36) dan had ik 'm gekocht. Niet om te trouwen, maar om me een prinsesje te voelen haha. Wil overigens wel zo’n soort trouw jurk met niet teveel poespas.

Ik vind de jurk zelf heel mooi, en zou zelf ook wel zo’n jurk op die dag willen dragen. Maar ik vind dat het bruidsjurk winkelen wel echt bij het moment hoort en zou daarom de jurk niet bij Zeeman halen.

Ik vind het best een mooie jurk. Persoonlijk zou ik hem niet kopen, maar het ik vind het wel echt een geweldig idee van zeeman. Niet iedereen kan een jurk van minmaal €1000 kopen, dus ik vind dit echt heel goed bedacht

Agree.