Hoi, ik wou even vragen hou oud je wilt zijn als je gaat trouwen.
Niet. Ik ga niet trouwen.
Ik wil niet trouwen.
Tussen de 25 & 30 jaar, denk ik nu.
Ik wil zeker trouwen. Het liefst rond mijn 25e, maar dit hangt natuurlijk wel van mijn relatie af.
Kan, maar het lijkt me gewoon heel leuk om later te trouwen!
Al trouw ik pas op mijn 80e of trouw ik niet, het maakt mij geen donder uit.
Zeggen wij toch niets over?
dat bedoel ik dan voor de mensen die niet willen trouwen hoor, terwijl niet trouwen ook helemaal niet uit maakt
Het lijkt me sowieso erg praktisch om op papier getrouwd te zijn en een feestje ofzo lijkt me ook wel leuk maar of ik echt alle poespas etc wil weet ik niet.
Als ik wel zoiets wil dan wil ik echt iets episch, trouwerij in de sneeuw, mooie grote jurk enzo maar ergens vind ik dat een beetje zonde van t geld :’) Het is in principe gewoon een seriously overpriced party, trouwen is eigenlijk alleen tekenen -.-
Voor mij persoonlijk geeft trouwen geen meerwaarde aan een relatie dus hoeft het niet. Mijn vriend is er straal op tegen.
Dus dat wordt 'em niet.
Geen idee, leeftijd maakt me niet echt uit, als ik me er goed bij voel en mijn vriend ook. Ik weet ook nog niet zeker of ik wel ga trouwen. Sowieso wil ik geen groot feest.
ik zou later wel willen trouwen, rond mn 25ste, maar dat hangt natuurlijk helemaal van mn relatie af
Als ik iemand vind die gek genoeg is om met mij te trouwen :’)
Wanneer het uitkomt, wanneer ik het wil, wanneer hij het wil.
Puur afhankelijk van factoren waarbij ik niet kan zeggen of het nu, over 20 jaar of nooit is… En eigenlijk heb ik daar ook geen ideale leeftijd voor in mijn hoofd.
Geen idee dus, we zien wel hoe het loopt!