Trouble'ss, please help

He meisjes,

Ik heb wat probleempjes.
Gisteren had ik een feestje bij een vriend, en daar was ook de jongen
die ik super leuk vind, we hebben nu sinds gisteren ook wat, dat is het probleem niet.

Maar het komt erop neer, dat ik daar dus ben blijven slapen,
bij dat feestje, samen met nog wat anderen. Terwijl ik dat
eigenlijk niet mocht van mijn ouders.

Ik kwam vandaag dus ook thuis, gigantisch boze ouders,
mobiel afgepakt & ik mag de hele maand niet meer uit. Het vertrouwen
is nu dus ook wel een beetje weg bij hun.

Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik kan nu echt geen maand zonder
zeg maar mijn vriendje sinds gisteren nu.

Wat kan ik doen ? heeft iemand tips? ik weet dat ik fout geweest
ben & mijn afspraak niet ben nagekomen…

Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven?

xxxx Thankss

Gewoon wachten tot de maand voorbij is. Uitleggen aan je vriendje waarom je ouders boos zijn en jullie dus nu niet kunnen afspreken. Eigen schuld dikke bult en gewoon de straf accepteren

Hoe oud ben je? Als jullie echt van elkaar houden kunnen jullie echt wel een maandje zonder elkaar. Misschien koelen je ouders wat af als je goede dingen, klusjes etc doet.

We zijn beide 16

En anders moet je erover praten met je ouders.

Wat moet ik ze dan zeggen? Ik heb al gezegd dat ik spijt heb

Je kan praten wat je wilt, je hebt iets gedaan wat niet de afspraak met je ouders was, dus consequenties aanvaren

Misschien kan je via facebook praten en hem zien na schooltijd? Of skype?

Ik snap wel dat je ouders boos zijn. Ik zou ook ongerust zijn als mijn dochter opeens niet thuiskomt.

Ja dit ja. Je hebt een domme beslissing gemaakt, nu moet je de consequenties aanvaarden. Het is niet anders, probeer er gewoon het beste van te maken. Nu gaan rebellen tegen je ouders werkt alleen maar averechts, jij bent degene die fout zat, niet zij.

Zou vooral niets doen behalve je excuses aanbieden als je dat nog niet gedaan hebt. Waarschijnlijk zijn je ouders doodongerust geweest over waar jij de hele nacht was… het minste wat je kan doen is hun vertrouwen terugwinnen door je te gedragen.

Idd excuses aanbieden en je gedragen ben ik bang…

Ja zoals hier al gezegd word, gewoon thuis blijven die maand. Maar misschien kan je wel overleggen dat je tenminste 1x per dag je vriendje mag bellen? Of even mag spreken op whatsapp of facebook. Maarja als dat niet mag snap ik het ook wel , maar je kan het proberen.