troubles

hee,

Er zit een jongen bij mij in de klas. 1 week voor kerstgala (in december) hebben we heel veel geappt. daarna eigenlijk niet meer. hij had namelijk die avond gezoend met een vriendin van mij toen ik weg was, maar dat heeft hij mij de volgende ochtend wel op app verteld. als ik zachtjes met een vriendin zijn naam zeg, gaat hij helemaal vragen wat er is. nu appt hij nog steeds wel eens, en dan vertelt hij ook echt dingen in vertrouwen. hij staart me ook best veel aan de in de klas, alleen zegt hij niks. wat moet ik hiermee? ik wil echt weten of hij wat in mij ziet, want ik ben met mezelf in trouble of ik hem überhaupt leuk vindt…

ga eerst bij je zelf uit wat je werkelijk van hem vind, daarna kun je hem altijd whatappen en vragen wat hij van je vind en wat leuks gaan doen.

succes meid! het klinkt gemakkelijker dan dat het is.

Ga samen iets leuks doen, wordt het wat dan wordt het wat en anders niet.

Dankjewel voor jullie advies!
volgende week is het eindelijk carnaval dus dat wacht ik even af en ik weet ook zeker dat hij er soms is. dus ik ben benieuwd :cold_sweat:

nou, hij was 3 dagen van carnaval met de groep waar ik ook mee was. ik heb eigenlijk niet met hem gepraat, terwijl dat makkelijk kon. als hij weg was( naar huis) , begon hij op app te praten terwijl hij de hele avond niks heeft gezegd. T is nogal irritant… wat moet ik hier nou mee?

uhm, misschien moet je zelf een keer een gesprek beginnen want misschien denkt hij nu dat het alleen van zijn kant komt? of misschien was hij verlegen en durft hij het wel via app.

ik heb dus geprobeerd om gesprek te beginnen, maar dan is hij heel stil, terwijl hij op app hele verhalen verteld. dus hij zal wel verlegen zijn denk ik :flushed: