Troubles in paradise

Hallo, pffff ik wordt gek. Ik heb op dit moment ruzie dus d’r zitten nogal wat frustraties hier binnen in mij. Mijn vriend denkt dat mijn beste vriend een zwak voor me heeft, wat ik dus ging vragen en nog waar was ook. Serieus dat had ik dus niet verwacht. Maar het gaat zo &^$%@! tussen mij en men vriend dat ik het nog leuk vond ook om te horen en ik wil gewoon een beetjeh liefde en daarom vind ik het leuk maar het voelt zo fout van binnen.
Oke dit verhaal was mss niet behoorlijk bijzonder, mss valt er ook niet echt op te reageren, maar ik ben me ei weer effe kwijt THANKS A LOT!

xxxxx

ikheb ook een zwak voor me beste vriend we hebben een x bijna gezoend, en toen ik vrijgezel was hebben we dat gedaan

maar voel je dan nog iets voor u huidige lief?

en nu heb je een vriend en wil je toch wel met je bff?

uhh, je bent raar, sorry, maak het uit of kies er aub eentje uit, liefde is geen spelletje

Ik ben het eens met GoldenKiller
Je moet hem niet aan het lijntje houden, en kies voor jezelf. Mét wie wil je nou uiteindelijk? wie vind je het leukst?

Jij ziet alles wel erg zwart-wit, zoals je mss begrijpt ho ik van allebei.
Het kiezen is moeilijk omdat ik in dit geval niet weet watvoor liefde ik voor me bf voel snaps? Buiten dat om wou ik gewoon even mijn ei kwijt… MAAR wordt meteen raar genoemd haha wat gezellig hier

als je een vriend hebt en je valt op iemand anders, lijkt het me logisch dat je niet goed zit bij je vriend.

Thanks, eindelijk een goede, en leuke reactie!
Maar ik ga ds idd al veel minder met die vriend om, en hij heeft sinds een week met zn collega dsja heel stom maar daar hadden we gewn ruzie om gekregen. Ik vond t raar dattie zomaar met haar kon gaan terwijl die mij lek vind, maarja onderhand heb ik ook een vriend ds was t een belachelijke reactie van mij.

eh huh, hier klopt niks van…