troubles, iemand die mij kan helpen?

Hey!

Ik heb een klein probleempje, er is een jongen die ik wel zie zitten dus ik vertelde gisteren aan 2 van mijn beste vriendinnen dat ik er volledig voor wou gaan. Nu zeiden die 2 meisjes dat zij hetzelfde voelen voor die jongen. Ik weet dus niet wat ik moet doen, aan de ene kant voel ik te veel voor hem om hem zomaar te laten vallen, aan de andere kant mag hij niet tussen mij en mijn vrienden staan. Ik heb ook het gevoel dat het ene meisje er nu ook volledig voor zal gaan, omdat ze het mij niet gunt. Het is een beetje ingewikkeld maar snappen jullie het?

Kan iemand mij zeggen wat ik best doe?

Hij heeft met niemand van jullie drie, dus dat lijkt me geen reden om het niet te proberen. Hij is immers niet bezet, en bovendien was je - naar wat ik begrijp - de eerste die het hardop noemde. Je kunt best een poging wagen :wink:
Ik vind het overigens persoonlijk best een lullige vriendschap als je vriendinnen je hierom zouden laten vallen. Zeker omdat de ander het jou ook niet gunt. Maar goed, misschien ben ik die leeftijdsfase al te ver voorbij om voor dit soort perikelen nog voldoende begrip op te brengen en er nog een goed advies op los te laten :wink:

ja, die andere 2 zijn ook jonger dan mij en ik vind het klote dat ze het mij niet zouden gunnen, maar die ene heeft het wel duidelijk laten merken. Ik was inderdaad de eerste die het vertelde

Vindt hij überhaupt jou leuk of 1 van jullie? :’) anders houdt het zeg maar al een beetje op

^ dat + praat met je vriendinnen hoe jullie dit gaan oplossen.

Ja, dit dacht ik ook.

Wat nu als hij jou niet ziet zitten, maar je vriendin wel bijvoorbeeld. Of omgekeerd.

Ik heb hetzelfde gehad en die jongen vond ons allebei leuk en we hebben allebei wat met hem gehad. Geloof me dit veroorzaakt alleen maar een hoop gedoe en ruzies.

Geen jongen tussen je vriendschap laten komen.
Maar je kan wel afspreken dat jullie er geen ruzie om gaan maken en het elkaar gunnen?

Haha ik heb vroeger een keer ‘ruzie’ gehad met een vriendin om wie een jongen het eerste leuk vond :grinning_face_with_smiling_eyes: We kunnen er nu nog steeds om lachen, goede tijden vroeger.

Je kunt een poging wagen, maar een jongen mag nooit tussen een vriendschap komen, dat veroorzaakt alleen maar ruzies en dat weten je vriendinnen vast ook wel.