trouble trouble

-

Misschien kan je dit bericht naar hem sturen ?
Dan weet hij wat jou allemaal dwars zit en waar jij over denkt.

Succes!

Da’s echt niet fijn. Kan het ook goed begrijpen dat 't niet tof is om nu te moeten wachten op iets van hem, dat kan echt zooooo frustrerend zijn, ieder moment hopen! Het klinkt alsof je echt niet gelukkig wordt van de relatie, al heb je hoogstwss ook wel gelukkige momentjes, je moet zorgen dat de ongelukkige niet gaan overheersten… Het was volgens mij een goed idee van aller er eens uit te ‘smijten’, zoals je zegt, je moet over zo’n dingen kunnen praten. Ik denk dat het niet heel slecht is van even wat afstand te nemen? En te zien hoe het verder gaat? Zorg gewoon dat je op tijd voor jezelf er een stop achter kan zetten, dat hij je zelfvertrouwen niet helemaal naar beneden haalt. Like I said, de positieve momenten moeten nogsteeds overheersen! Dikke knuffel van mij :hugs: :hugs:

@ mettlesome dat was ik ook al wel van plan, hij vroeg zelf of girlscene ons niet kon helpen en ik dacht eigenlijk dat dat een grapje was maar toen realiseerde ik me dat dat best een goed idee was. Dus ik stuur hem een linkje van dit topic via een emailtje met verder niks erin, omdat ik eigenlijk geen contact met hem op zou nemen.

Blijft toch lastig :frowning_face:

@ Fien dankjewel voor je lieve reactie. :slightly_smiling_face: Ik hoop inderdaad dat het goed komt en heb voor mezelf ook besloten dat ik niet in een relatie wil zitten waarin iemand bij wijze van spreken maar 60% geeft terwijl ik wel de 100% verdien. Natuurlijk hebben we ook heel veel leuke en fijne momenten, het is ook een fantastische jongen en daarom voel ik me nu zo vreselijk, ik wil gewoon heel graag dat alles goed komt.

misschien helpt het om leuke dingen te gaan doen die jullie deden net toen jullie een relatie kregen, om weer even na te denken waarom jullie elkaar zo leuk vinden.

hoop dat het goed komt!

@ Novel ook dat proberen we wel, maar soms is het zo lastig een goede datum te vinden en dat geeft dan weer zoveel gedoe dat ik er alleen maar chaggie van wordt dat het niet lúkt. Ik weet ook gewoon niet hoe ik het nog op kan lossen, hoe ik ervoor kan zorgen dat we wel met elkaar praten.

Ik wil gewoon dat hij niet zo bang is om mij te kwetsen want ik kan er heus wel tegen. Natuurlijk vind ik het niet leuk om te horen dat hij iets niet fijn vind, maar dan kan ik er tenminste wat aan doen. Ik ben geen breekbaar poppetje maar dat vind hij heel lastig. Ik op mijn beurt houd dingen heel lang voor me omdat ik hoop dat het ‘vanzelf wel weer goedkomt’ wat natuurlijk niet zo is. Ik ben snel bang dat ik me aanstel of hem dingen opdring omdat zijn vorige vriendin dat ook deed en ik ben bang dat ik ook zo word als zij als ik vertel hoe ik me voel. Terwijl ik ook weer realiseer dat dat onzin is natuurlijk, want ik mag mezelf ook niet wegcijferen.

-

Dat is aan jezelf.

Iets wat ik merkte in mijn vorige relatie is misschien hier ook aan de hand. Je zegt dat je geen relatie wilt als hij maar 60% geeft, maar wie zegt dat hij niet 100% geeft. Er zijn in mijn opzicht meerdere signalen dat hij heel veel om je geeft. Dat zijn overigens niet bloemen. Met je partner moet je kunnen praten, over alles, anders red je het niet. Ik verwachtte te veel van mijn ex. Vergat wat voor bijzonder persoon hij is, en waarom ik graag bij hem was. Hij was doodsbang om mij teleur te stellen. Liep op zijn tenen. Daardoor ging hij juist ook dingen fout doen.
Ik heb geen advies wat je nu het beste kan doen, maar misschien helpt dit voor een stukje bewustwording.

@ JustGuess dankjewel, dat doet het zeker. Je hebt ook gelijk.

edit: hij heeft gisteren wel toegegeven dat hij zich niet volledig ingezet heeft de afgelopen tijd, dat moet ik er ook even bij zeggen. Anders had ik die 60/100 % ook niet opgeschreven hier.