Trouble in paradise...

Hoi! Ik (17) en mijn vriend (19) zijn nu bijna 4 maanden samen. We zijn begonnen als vrienden en ken heb sinds oktober 2014. We zagen elkaar een aantal keer per week, soms alleen een hoi, soms een iets langere tijd. Sinds 4 weken ben ik nog amper op school en ik heb inmiddels mijn diploma gehaald. Het is 2 uur reizen tussen onze huizen waardoor ik hem nu als ik mazzel heb 1 keer in de 2 weken zie. Hij maakt graag video’s voor op youtube waarin veel tijd gaat zitten en hij is te druk om door de dag heen met me te whatsappen. Nu gister was ik bij hem, hij zei dat we geen toekomst hebben. Letterlijk. Als hij aangenomen wordt bij defensie gaat hij zijn weekeinden besteden aan zijn video’s (en scouting begeleider op zaterdag) waardoor hij geen tijd meer heeft voor mij. Hij laat me nou ook niet echt bijzonder voelen of geeft me niet het gevoel dat hij veel moeite voor me wilt doen terwijl ik als ik er naar vraag wel het antwoord krijg dat ik belangrijk voor hem ben. Hij is in mijn ogen echt perfect op die puntjes na. Het probleem is dat ik nu niet weet wat ik met hem moet… Ik wil hem niet laten gaan, maar is dat het beste? Ik heb echt geen idee… Tips?

Ik heb eigenlijk meer het gevoel dat hij je niet leuk genoeg vind/niet verliefd is. Als je echt wilt gaan voor een relatie dan maak je wel tijd. Of hij vind dat jullie te kort een relatie hebben en dat hij niet alles (Youtube) wilt opgeven voor jou.

Dit noem ik geen paradise… Het is nu al duidelijk dat jij niet eens op de tweede, maar eerder op de derde of zelfs vierde plek komt. Als jij je 100% inzet voor die jongen, wil je toch ook dat dat andersom gebeurt? Praat met hem, en als hij jou blijft zien als een vierde keus is het beter om hem te laten gaan.

Nee, dit wordt hem niet…
Hij vind je niet leuk genoeg om tijd voor je te maken, maar hij geeft het tenminste eerlijk aan dat het er niet in zit. Nou is 4 maanden ook nog heel kort, je kan dan niet verwachten dat iemand zijn toekomst al wil opgeven en vastleggen.

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb hier zeker wat aan…