Trotsmomentje van de dag

Wat heb jij vandaag gedaan waar je trots op bent? Gewoon even een feel good topic (:

Kan een mod er één verwijderen? Door een foutmelding plaatste ik hem twee keer.

Dat ik op weg naar school, wat maar 7 minuten fietsen is, ik niet gestopt ben door de pijn maar gewoon doorgefietst ben. Normaal moet ik vaker even stoppen omdat het niet meer gaat.

Dat ik nu in een nieuwe groep stage loop en vandaag mijn eerste les gaf aan ze. Mijn mentor gaf nog van tevoren aan dat ze mij waarschijnlijk zouden gaan uittesten en dat ik dat zeker niet persoonlijk moest opvatten, maar ze waren superlief en superstil! Ook vond ze dat ik heel rustig voor de klas stond :slightly_smiling_face:. Toch leuk, meestal gaat de eerste les niet super, omdat ze moeten wennen en gaan uitproberen.

Dat ik vandaag de hele dag gezond gegeten heb (:

Dat ik vandaag voor de eerste dag gezond eet, plus 30 day shred ben begonnen (wat enorm vermoeiend en pijnlijk was) en ik niet geklaagd heb over school.

Dat ik mezelf niet heb gedwongen om te sporten. Ziek = ziek.

Goed topic! Ik kwam vanochtend op tijd m’n bed uit (dat is een applausje waard zo na de vakantie, vooral als je zo’n nachtmens bent als ik). Daar ben ik trots op haha :’)

dat ik op een rustige manier aan een vriendin heb gevraagd of ze zich soms iets kan inhouden met sommige dingen, zonder dat ik of zij boos werd :slightly_smiling_face:

Dit lijkt op dat stickertopic haha, misschien een beetje dubbel ')

DAT IK KEIHARD BEN GESLAAGD VOOR AUTO-THEORIE WOEHOEEEE TROTS

heel erg ja.
En dit kan ook wel in het wwjneek vind ik dan .

Dat ik mijn hele dag nuttig heb besteed, in plaats van steeds aan m’n bureau te zitten niksen (:

Maar mijne was er toch echt eerder :")

-

Oh haha wist ik niet, maarja dan nog :’)

8,1 op een toets waarvoor ik niet had geleerd. :grinning:

Ohja, voor het eerst sinds lange tijd mijn vest uitgedaan (zelfs in de zomer soms een vest aan…). Was best moeilijk, maar ben er zo trots op dat ik dat durfde ^^
Kreeg ook nog een complimentje erover door een jongen uit mijn klas die weet waarom ik altijd met een vest loop

Ik heb eindelijk mijn digitale doodle af en ik ben er blij mee. Veder ben ik ziek dus ik heb niet veel gedaan vandaag :flushed:

7,4 voor duits kijk/luister toets :grinning: