trots op nederland campagne filmpje

Oh god, wat een faal. x]

Wauw, ik ben overtuigd. Als ik 18 was, zou ik meteen op TON stemmen! Echt dit filmpje doet het hem. :nauseated_face:

Hahaha, wat een fail. :grinning_face_with_smiling_eyes:

TON is echt diep gezonken, tot aan hun lippen toe :crazy_face:

Wat een slecht filmpje, als je als Nederlander hier trots op bent…

LOL @ 2:53
‘Ik ben Rita en dit is Adjuhh onze financiële man. En Karul de arts. Khees de pliesieman. En dit is de rest van ons fantastische team wat u gaat vertegewoordige in de Tweede Kamer.’
Awh dear Lawd.

HAHAHA, ik dacht eerst dat het spottend bedoeld was, maar het was gewoon Rita herself :grinning_face_with_smiling_eyes:

*bekijkt 'm nog een keer en ligt in een deuk*

Mooie comments ook eronder:
“Dit is Karel onze arts. En dit is Kees, onze agent. En ik ben Rita, onze clown”

:"""3

Hihi. Het is altijd zo interessant hoe politieke partijen allemaal niet kloppende feiten in campagne filmpjes stoppen. Het is bijvoorbeeld de afgelopen 3 jaar veiliger geworden en er minder criminaliteit is in Nederland volgens cijfers van het CBS. Echter hebben ze het bijna allemaal over dat de criminaliteit is gestegen en dat daar iets aan moet worden gedaan.

http://www.nu.nl/politiek/2244313/wilders-opent-aanval-pvda-in-campagnespotje.html Ik kan het spotje niet vinden. Maar hoe komt hij in vredesnaam aan al die getallen. Ze kloppen nergens en hij blaat maar wat.

78% van de bevolking geloof statistieken als je een percentage noemtlaughing7.

Whaha en die vlag dan die om de 5 seconden in beeld komt x]

HAHA echt slecht ja en zo overdreven :’) ehehe.

Hahaha, echt te erg, al die situaties hahaha.

ik zit me hier echt kapot te lachen xD
hahaha dit meeeent ze toch niet , spoort ze wel ?