"trolltopics"

Ja dit.

En ik ben het er wel mee eens. Al moet ik toegeven dat ik gister dacht dat dat meisje een troll was, maar het bleek dus waar te zijn, dus ik voel me best schuldig nu en vanaf nu ga ik er ook meer op letten.

[fgcolor=#B40431]Ok, dit is wat er tot nu toe uit het modoverleg gekomen is:

• We gaan, zoals gezegd, geen vaste regel invoeren, aangezien dit niet te handhaven is.

Wat wel? Nou hier is een prachtig stappenplan over hoe jullie met vermoedelijke trolls om kunnen gaan:

• liever niet in het topic zeggen dat iemand een troll is. Als een persoon dat zegt is het nog onschuldig, maar vaak wordt het 500 keer geciteerd en wordt de persoon daarna als troll bestempeld.
  • liever wel een melding maken naar de mods, dus via de meldfuntie of door even iemand te noten.

Wat ik persoonlijk ook ga doen, is proberen meer te communiceren naar jullie toe wanneer iemand een troll is of niet.

Het wordt voor nu dus vooral een soort ongeschreven regel à la ‘liever niet’.[/fgcolor]

Lijkt mij een prima plan Pivoine :slightly_smiling_face:

Okee Piv
Thnx voor de uitleg.
Helder en duidelijk

Ja, ik vind het ook prima. :slightly_smiling_face:

hoe kan jij roze schrijven?

Magie.

-

Mee eens !

Pas de problème

Je kunt ook reporten in plaats van ‘TROLL’ roepen. Duh.

Precies dit dacht ik ook wahahaha

[fgcolor=#B40431]Ik kan roze typen, ik voel me slim.

Maar iniedergeval, ik vind dat mensen het gewoon voorzich moeten houden als ze denken dat het een ‘‘troll’’ is. Maarja, dat kan ik natuurlijk verder toch niet tegenhouden omdat er altijd wel mensen zullen zijn die eigenwijs zijn en die het toch leuk vinden om mensen te kwetsen ofzo, lekker via internet.[/fgcolor]

Oké, ik heb wel al vaker gereageerd met: “is dit een troll?”
Maar dat leek dan ook ééécht zo, en het was zkerniet bedoeld om iemand te kwetsen hoor.

Ik blijf het trouwens een grappig woord vinden, “troll” :grinning:
maar zal er in het vervolg zeker op letten!

Goed topic niall :slightly_smiling_face:

zo denk ik ook tuurlijk soms lijkt iets heel erg nep maar hou dat dan voor je en reageer niet