"trolltopics"

oke idk watvoor titel ik hier aan moest geven maar oke.

Het valt me op dat er ondertussen in ieder ‘raar’ of ‘ongewoon’ topic wordt gereageerd met ‘trolll!’ ‘ga wat nuttigs doen!1!1’
En iedere keer door dezelfde mensen.
Kan er geen regel komen dat dat niet meer mag? Want ik kan me voorstellen dat als iets wél serieus is en mensen reageren er zo op dat dat enorm pijnlijk kan zijn.
En als het niet serieus is en je reageert er gewoon normaal op, wat verlies je dan? hooguit een paar minuten maar zoveel moeite is dat toch niet?

Liever iemand laten lachen doordat je het serieus neemt dat iemand kwetsen door het niet serieus te nemen.

Edit: En als je er wel zwaar van overtuigd bent dat het een trolltopic is en niet normaal kan reageren, reageer dan gewoon niet.

Ook mee eens!!! :bowing_man:

Ik snap wat je bedoelt. Een regel is misschien lastig te handhaven (maken we nog onderscheid als iemand toch een troll blijkt, etc.) maar we zouden bijv wel die reacties kunnen aanpassen met het verzoek zulke dingen te melden

Ik ga het erover hebben met de andere moddo’s.

hehehehehe :grinning_face_with_smiling_eyes:

mee eens , ik voel me eigen lijk ook best wel gekwetst door dat iedereen denkt dat mijn topic en troll was , maarja ik kan er niks meer aan doen .
Ik snap het wel dat mensen het ongeloofwaardig vonden …

Mee eens.
Als ik een vermoeden heb dat het over een trolltopic gaat, dan reageer ik liever niet. Troooollll gaan roepen gaat echt helemaal niets veranderen.
Wat je dan wel bijvoorbeeld kunt doen is het topic gewoon melden en er bij zetten dat je denkt dat dit ‘misschien wel een troll zou kunnen zijn’, dan kunnen de mods er verder naar kijken en kunnen zij beslissen of het serieus is of niet.

Ik irriteer me er echt aan als mensen troll gaan roepen, hebben ze niks beters te doen?

Maar het is natuurlijk ook niet fijn dat er trollen zijn…

helemaal mee eens.
Maar er zijn de laatste tijd ook best vaak trolltopics hoor, die ook gewoon helemaal niet grappig zijn.

ben ik het wel mee eens

ik dacht dat mensen in dit topic trolltopics gingen plaatsen :flushed:

hahaha ajoh dat kon ook makkelijk haha

TROOOOLLLL IN THE DUNGEONS!

En ja, ik agree. Het is echt heel vervelend als mensen dat roepen. Ik heb ook wel eens een antwoord gegeven maar erbij gezet dat ik niet zeker wist of het serieus was. Maar om nou meteen troll te roepen omdat diegene een beetje een rare vraag stelt en maar 2 berichten heeft of whatever.

Ben het er ook wel mee eens ik zal me gedeisd houden vanaf nu.
Hoop niet dat er nu nog meer troll topics komen omdat ze nu denken lekker hun gang te kunnen gaan.
Geeft voor de mods natuurlijk ook heel veel werk.
Ik zal vanaf nu niet meer gelijk schreeuwen.

Sommige zijn gewoon obvious oke, dan kan je best ff zeggen van ‘‘is dit geen troll’’? om daar nou speciaal een regel over te maken.

waarom zou je?
zeg dan gewoon niks.

ja of je leest erover heen als je je er zo aan irriteert, zo kan het ook.

Ja precies, goeie verwoording haha ik kon het niet verwoorden :slightly_smiling_face:

daar gaat het niet om
waarom zou je iemand willen kwetsen omdat jíj denkt dat het een troll is.

je bent wel heel gevoelig als je daardoor gekwetst word, je kan er dan ook gewoon overheen lezen en de reacties lezen waar je wel wat aan hebt als je serieus bent. Als mensen super erg in gaan op de ‘‘troll’’ reacties en niet op de serieuze reacties is dat voor mij alleen maar meer bevestiging dat diegene trollt en ruzie zoekt.