Trojaans paard

Ik heb net een melding gekregen van mijn virusscanner dat ik een trojaanspaard heb, en het staat er 6x met verschillende lettertjes achter. Een tijdje terug had ik ook een trojaans paard en toen stond het er 4x. Maar toen ik een virusscan deed was het er maar 1, en had mijn vader op één of andere manier verwijderd. Maar ik zat niet goed op te letten hoe hij dat deed. Ik heb nu even snel mijn scanner aangezet en ik heb AVG virusscanner. Iemand die deze ook heeft kan die mij even helpen hoe ik die moet verwijderen want mijn vader komt pas laat thuis vanavond.

up

staat er onderaan rechts niet iets van infectie herstellen/verwijderen?

nee er staat alleen geselecteerde selecties verwijderen en alle niet-herstelde infecties verwijderen

alle niet herstelde infecties verwijderen, druk daar maar eens op

als ik daar op klik staat er de actie is onderbroken door de gebruiker maar kan dat misschien komen omdat ik die virusscanner aanheb staan?

up

uhm nee, je kan de bestanden waar de virus in zit opzoeken en die bestanden verwijderen als ze niet belangrijk zijn. anders kun je altijd nog herstelpunt doen.

ik had daarnet het bestand opgezocht en kon het niet openenen, en nu wil ik het opnieuw opzoeken om te proberen het te verwijderen en nu kan hij hem niet meer vinden

mijn vader was wat eerder thuis en heeft hem nu in quarantaine gezet want hij kon hem niet direct verwijderen zei hij

Ik heb dat virus ook paar x gehad, is heel rottig virus, blijft heel lang zitten, ik heb nu Norman als virusscanner, en die heeft hem er wel uit kunnen halen
Gewoon wat vaker virusscanner aanzetten om te controleren of er meer zijn denk ik

ja mijn virusscanner was ongeveer 10 minuten gelden klaar met scannen en kon er maar 1 vinden, en toen heeft mijn vader hem in quarantaine geplaatst en nu ben ik dat bestand aan het zoeken om het te verwijderen, maar dat is nog niet zo makkelijk want hij kan hem niet meer vinden [x

Trojaans paard? wtf

zo gevaarlijk is trojaans paard niet hoor ,

Nee, maar mensen kunnen wel ieder moment door jouw webcam kijken zonder dat je het doorhebt.

Download> Nod32.

Trojaans paard wil zeggen dat ei zich verplaatst dus hij kan al in een nieuw bestand zijn

Zonder dat het lampje aangaat? :frowning_face: Brrrr…

^ Dat betwijfel ik. Dat was vroegâh zo.

Dat weet ik niet. Vraag ik me nou ook af. Maar het idee al, dat ze het kunnen zonder dat je het doorhebt… Ik ging altijd mijn webcam bedekken, vond 't eng XD