Troian Bellisario!

Troian Avery Bellisario (Los Angeles County, 28 oktober 1985) is een Amerikaans actrice.
Bellisario werd geboren in Los Angeles County. Ze is de dochter van producer Donald Bellisario en actrice Deborah Pratt. Haar stiefbroer is Sean Murray.
Bellisario maakte haar acteerdebuut op drie jarige leeftijd in de film Last Rites. Van 1990 tot 2007 had ze verschillende gastrollen in tv-series die haar vader produceerde, zoals Quantum Leap, Tequila and Bonetti, JAG, First Monday en NCIS. In 1998 speelde ze naast Mary-Kate en Ashley Olsen in de film Billboard Dad. Vanaf 2006 speelde ze in verschillende korte films.
Sinds 2010 speelt ze de rol van Spencer Hastings in Pretty Little Liars. Ze is ook te zien in Au Revoir van Cascada.

jaaaaaaaaa ily

Als ik dalijk mn laptop heb ga ik plaatjes spammen

:grinning:

OP DRIEJARIGE LEEFTIJD HE. WOW.

Girlcrush. <333333333333

Ze is zo leukkk

Wow op driejarige leeftijd al begonnen ;o
Ik vind haar echt een hele goede actrice. Ken haar (uiteraard) van PLL.

Ik vind haar zo mooi

Ik vind ook dat ze heel down to earth ofzo is (gebleven)

Ik vind haar ook zo leuk tijdens interviews etc. Echt een leuke meid

ik wil dr neus

Ze is niet per se de knapste van het PLL-stel, maar ik vind haar qua acteerkunsten wel het meest ‘echt’ overkomen (en ze heeft een coole stem).
Ze zingt trouwens ook! Héél mooi.

ok ja het is ook spencer en niet alleen troian maar idc

en mini troiaaan

^ AHW

ILY DAL
EN JA MINI TROIAN IS ZO CUTE HAHA

TROOIAN IS HET BESTE OOIT ZE IS ZO KNAP EN MIOOI ENNEPRSFRECT EN ZE HEEFT EEN SUPER GEWELDUIGE STEM EN IK ZIT HELEMAAL TE HUILEN DOOR HAAR

weet ik toch