Trio, orgy

Zijn er hier op het forum die al eens trio of orgy, groepseks noem maar op al hebben gehad

Of zijn er mensen die dat graag willen?

Ik zou er niets op tegen hebben om een trio te proberen. Maar dan wel met een man erbij.

Dat lijkt me nou echt hélemaal niks.

Uitmaken omdat jij en je vriend een trio hebben? Dan kies je er zelf ook voor dus beetje scheef als je het vervolgens uit gaat maken.

OT: Mij lijkt het ook niet echt wat eigenlijk.

^
Ze zegt toch ook dat ze het niet zou willen. Beter lezen

Ik zou nooit een trio of groepsseks willen.

Ik zal het wel een keertje willen uitproberen. Maar als het VVM is, zal ik niet willen dat die man mijn vriend is dan… :slightly_smiling_face:

Liever niet, zou het niet fijn vinden als iemand anders aan mijn vriend zit. Ik ben er te jaloers voor aangelegd denk ik.

Nee. Ik denk dat ik daarvoor veel te jaloers zou zijn, en bang zou zijn dat hij/zij in kwestie beter is dan mij. En naast dat, ik zou mijn vriend (als ik er al Ă©Ă©n zou hebben) niet delen. Hij is van mij, klinkt misschien claimerig maar het is zo.

ik zou het wel een keer spannend vinden, maar zou het alleen doen als ik single ben. Ik wil mijn vriend niet delen :wink:

Hmmm ik vind er eerlijk gezegd wel iets spannends aan zitten, maar ik blijf er gewoon bij dat seks iets is wat je met een persoon wil delen en die ene persoon is mijn vriend.
Het is dan wel spannend, maar ik kan seks en liefde niet scheiden. Voor mij is dat gecombineerd en ik zou het dus Ă©cht niet aankunnen om een ander met mijn vriend te zien zoenen en omgekeerd zou ik me zoooo schuldig voelen als een andere man mij zou nemen voor de ogen van mijn vriend.
Nee, ik begin er niet aan.

Dit, heb alleen geen vriend meer.

Wacht even. Ik lees de laatste zin van de TS nog een keer.
…Zoek je nou iemand op GS die mee zou willen doen of denk ik gewoon rare dingen? :")

Ik hoop het niet XD

Ik heb wel de fantasie van een kwartet, maar ik denk dat ik dat graag als fantasie laat :slightly_smiling_face: .

Nee hoor
Ik kom absoluut niet te kort!

Als ik via internet zou zoeken zou dat via de websites gaan waarvoor die Zijn.
Maar ben gewoon nieuwschierig naar de rest hoe jullie erover denken of gedaan hebben

Nee. niks voor mij!