trillend ooglid.

hoi!

Ik heb nu al zo’n vijf dagen last van een trillend ooglid en het is heel erg vervelend. Echt zo’n twitch de hele tijd. Ik las op internet dat dit komt door stress of moeheid maar ik heb helemaal geen stress/ben niet moe.

Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik er van af kom?

Ik heb er ook heel vaak last van, dan is het weg en dan na een lange tijd komt het weer…
als ie net begint te trillen vind ik het wel grappig, maar soms gaat het echt een uur door en op een gegeven moment gaat het inderdaad irriteren…
ik hoor ook van iedereen dat het door stress of vermoeidheid komt, maar kan dat op de momenten dat ik een trillend ooglid heb ook niet bij mezelf terugvinden… heel apart ja…

Heb ik ook soms, het gaat vanzelf weer over. Geen idee vanwaar het komt, maar het is best irritant als je het net hebt wanneer je met iemand praat :cold_sweat:

Ik heb hier ook wel eens last van… of dat ik ineens een slagader in men bovenarm voel kloppen of “trillen”, heel gek eigenlijk…

Het kan ook wat te maken hebben met de spiertjes eromheen, daar had ik het vandaag met een paar artsen over maar geen idee hoe we erop kwamen en waardoor het komt :flushed: