Trillen.

Oke, volgens mij moet het in dit topic, hehe.
Maar gisteren gingen we naar discotheek toe, en ik trilde helemaal.
Niet van de kou ofzo, maar me hele lichaam shokte. Niet heel erg ofzo, maar van die iniminishokjes. Klinkt heel raar, maar ik vond het redelijk eng.
Ik heb bijna de hele avond cola gedronken, hooguit twee glazen met amaretto erbij. Dus door de drank kan het ook niet komen.
Laatst had ik ook al zoiets, toen trilde me been telkens. Maar gister was het echt me hele lichaam.
Iemand enig idee wat het is, of waardoor het komt?

nou ook met 2 glazen amaretto kan je gaan trillen

misschien dat je niet genoeg suiker hebt gehad, en dat je daardoor begon te trillen. Ik weet niet of dat het geval is? want dat heb ik wel is gehad.

Ik heb meestal op feestjes dat ik halverwege een lachkick krijg en daarna doodziek ben x]. Geen idee waardoor, dus ook niet van het trillen.

Idd een te laag suikergehalte. Of heb je misschien intensief gesport de dag ervoor? Dan zijn misschien je spieren overbelast zonder spierpijn te hebben zegmaar…
Oke lekker vaag xd
Als je het vaker hebt zou ik even naar de huisarts gaan en bloed laten prikken (bloedarmoede?).
Goodluck :]

Zal wel niet, want tegen een uur of 9 had ik die glazen, wat trouwens gemengd was met cola. En tegen een uur of éen begon ik zo te trillen.

En als je de hele avond cola drinkt… dan krijg je wel een berg suiker binnen:P geen idee waardoor dat komt dan… ik ga altijd trillen als ik erg moe ben, maar dan heb ik het niet koud ook, miss is dat het?

te veel suiker binnen gekregen en misschien een beetje spanning.
ik had het met koninginnedag toen ik aan het werk was.
Maar toen had ik de dag ervoor veel energie op en die dag ook al 3 en nog wat wijntjes.
toen stond ik ook heel de tijd te trillen en van die schokjes.
gewoon niet te veel zoete drankjes drinken is denk de oplossing

overdosis suiker.

Hyperventilatie

Nee van hyperventilatie ga je niet alleen trillen.

misschien wel veel suiker ja… maar dan nog denk ik dat het daar niet door komt. als je t vaker gehad hebt zou ik even langs de dokter gaan voor de zekerheid.

jah maar hyperventilatie merk je wel -.-

Misschien niet goed gegeten, te veel gesport, niet goed ademhalen, etc.
Voor 1 keer is het niet zo erg denk ik, maar als het veel vaker voorkomt de laatste tijd zou ik idd even naar de dokter gaan…

Kan er wel mee te maken hebben misschien, bedenk ik me nu.
Heb nogal regelmatig last van hyperventilaties. Al heb ik dat wanneer ik het benauwd heb, en ik had het op dat moment totaal niet benauwd.

mja dan zou het er idd wel mee te maken kunnen hebben.
dacht dat je het wel zou zeggen als je daar last van had dus dacht dat dat het dan niet kon zijn.

heb je tijdens het trillen wel op je ademhaling gelet of niet?

Heb ik ook vet veel last van, maar goed, dat is iets totaal anders…

Hyperventilatie kan idd wel.

Ik ademde gewoon normaal.
maar wanneer ik hyperventileer begint mijn huid helemaal te tintelen enzo, en dat had ik nu niet. Ik had gewoon van die schokjes zeg maar. Heel vaag.

Ooohh Ja, dat heb ik ook wel eens.
Dat de spieren van je hand(en) gaan trekken.
Ik weet niet wat het is, maar het is niets ergs.

ja maar ik had het nu echt over me hele lichaam hé. ;o

Ohja, dat is gewoon een onbedoelde spasme.
Dan gaat er iets mis in je zenuw die de informatie van je hersenen naar je spieren toestuurt.
Maar zoals je zei, niks ernstigs.