Trigger warnings voor dierenmishandeling/dierenleed?

Girlscene staat voor Beauty, fashion en lifestyle. Dat is duidelijk vermeld in de bovenstaande logo.
Ik mag erg graag Girlscene lezen en volg het dan ook op facebook.
Wat ik erg storend, en vooral heel vervelend vind zijn filmpjes of foto’s etc. over dierenmishandeling.
Ik weet wel dat het bij het leven hoort, maar ik hoef het niet te zien. En natuurlijk je hebt de eigen keus om het te bekijken of niet. Maar bij sommige foto’s alleen al, al die beelden blijven aan m’n netvlies haken. Je hebt dus eigenlijk geen keus.
Zou er een optie kunnen komen om eventueel zulke berichten zonder foto’s te plaatsen en daarbij een waarschuwing in de titel?
Ik zal vast niet de enige zijn die hier last van heeft!

Groetjes,

[i]edit mod: titel moet duidelijk zijn

Je titel is wel heel erg onduidelijk ivm wat je vertelt.

Ik kan er wel ‘dierenmishandeling’ boven zetten maar volgens mij trek ik dan de verkeerde aandacht van mensen die puur om het feit er tegen in gaan of juist beamen, terwijl het mij meer om de verandering ervan gaat.

Als je snapt wat ik bedoel :wink:

dierenmishandeling houdt mij niet bezig.

Ik vind ook dat er wel iets over gezegd mag worden maar plaats geen fotos. Doe het dan dmv links.

@Caledonia Dat begrijp ik! Maar je hoeft niet verplicht te zijn om zulke dingen te lezen! Vandaar dit topic zodat je zelf kunt kiezen of je het wil lezen/zien of juist weer niet!

Dat is natuurlijk makkelijk gezegd! Als je het wilt of niet je ziet het toch! En dat komt door de grote foto die er dan bij staat!

Je kunt dit verzoek beter naar danique(@girlscene.nl) mailen. Zij gaat over de homepage, en kijkt hier niet súper vaak, dus grote kans dat ze dit niet leest.

Overigens haal ik schokkende foto’s op het forum altijd weg (of nouja, ik verander ze in een link met trigger warning erboven, tenzij het ongepast is, dan verwijder ik ze). En bij bijv. het artikel over angora staat ook “Let op: deze beelden zijn schokkend.” dus persoonlijk snap ik je probleem sowieso niet zo.

he wat wel handig zou zijn is dat je (zoals op sommige fora) zo’n knopje kunt maken met de titel Spoiler! en als je die aanklikt komt pas de tekst (en dus ook foto’s)

Al moeten de mensen die foto’s plaatsen van o.a dierenleed dan wel gebruik maken van zoiets.

Net als bij Goodreads ja, dat zou wel handig zijn.

Maar met foto’s kan dat ook:

dit is niet echt schokkend hoor