Triangl bikini uit Australie te koop!!

Hoi allemaal! Vandaag heb ik na lang sparen eindelijk mijn bestelde bikini uit Australië ontvangen in een prachtige mintkleur. Helaas pas ik het broekje net niet, dus wil ik hem in z’n geheel verkopen zodat ik online weer een nieuwe kan bestellen (terug sturen kost extra veel verzendkosten helaas). Meer info op marktplaats waar je me ook een berichtje kunt sturen als je interesse hebt:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/badmode-en-zwemkleding/m804532691-triangl-swimwear-bikini-h-m-zara.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Liefs, Fleur

Ik denk niet dat je 75 euro gaat krijgen voor een bikini die 100 dollar heeft gekost, kun je hem nog beter zelf bestellen, ben je goedkoper uit

en hij was zelfs maar 79 dollar, dus omgerekend minder dan 60 euro

+ 20 dollar verzendkosten ;-)! En sommige mensen vinden het fijner om hem eerst te kunnen passen voordat ze hem kopen (ophalen) ipv helemaal uit Australië te laten bezorgen. Vandaar dus dat ik hem aanbied

Ik vind m heel mooi, maar veel te duur. Dus sorry, succes met verkopen :kissing:

Heeel leuk, maar veel te duur :bored:
Succes!

Denk dat mensen eerder bestellen en terugsturen dan dat ze hem bij jou voor meer geld komen ophalen