TrendyMevrouwtJ's foto's

De eerste is onscherp en hij is ook te donker, bij de tweede staat het laatste beetje van de E er niet op, dat is jammer. Bij de derde is de achtergrond niet goed, ik zou gewoon een witte basic achtergrond nemen en hij is ook te donker, de kleuren komen niet mooi uit. Die van de vogel is onscherp en het zou ook mooier zijn als de vogel in het midden was. Die van dat hondje met dat briefje vind ik heel vreemd, de compositie is vreemd, het engels is fout, de achtergrond is te druk en hij is te donker waardoor de kleuren flets zijn.
Die van de bloemen zijn best wel saai, omdat ze niet een punt hebben dat heel scherp is. Het concept van de laatste twee is wel grappig, maar de kleuren zijn niet mooi omdat de foto te donker is. Het ziet er trouwens ook niet echt uit dat je ze gewoon op het parket hebt gelegd, het geeft heel erg het idee van zo’n marktplaats foto.
Ik heb als tips voor je eigenlijk alleen maar dat je meer in zonlicht foto’s moet maken, je camera beter scherp moet stellen, de compositie of het oogpunt waaruit je fotografeert veranderen en misschien een klein beetje de kleuren aanpassen of met het licht spelen met photoshop. Bedoelde je zoiets met kritiek?

Die pop is eng xD

& t is; Let me out of here.

Je foto’s zijn naar.

slecht
het lijkt alsof je orgineel probeert te zijn lol

als je engels wil gebruiken moet je het misschien eerst even goed vertalen

Ik vind het niks.

@ xJETSKE, Kimmiieee, wewillbecomesilhouettes
Bedankt voor jullie kritiek!
Daar kan ik wat mee :slightly_smiling_face:

het is volgens mij niet " help my out this" maar " help me out of this" …

Ja ik ben er al achter gekomen :slightly_smiling_face:

Dat is nou echt een pop waar ik nachtmerries van ga krijgen

Verder vind ik je foto’s ook niet echt spectaculair