Trends onder jonge meiden!

Hay girls!

Voor een onderzoek ben ik benieuwd wat zoal de trends zijn onder de jongere meiden van tegenwoordig. Denk hierbij aan meiden met de leeftijd van 8-15,.
Zouden jullie mij verder kunnen helpen met de laatste trends, dit kan van alles zijn… van boybands tot skinny jeans!

Bedankt voor de moeite!

Als jij een onderzoek doet… Zou jij dan niet zelf moeten onderzoeken wat de trends zijn onder meiden van 8 tot 15 jaar? Lekker makkelijk anders, ons het werk laten doen, haha. :’)

Sorry, maar als je me niet verder kunt helpen met een betere inzicht geven op mijn onderzoek zou je dan niet willen reageren? Bedankt hiervoor.

Dit is toch onderzoek doen? Hoe anders kom je dat te weten? Je kan ze wel gaan bespioneren maar tsja. Eens ze weet wat er zoal speelt kan ze DAT gaan onderzoeken!

Maar ik kan niet echt helpen, ik weet niks xD

Oh, maar ik kan je zeker helpen hoor. Maar je bent 20 jaar staat op je profiel, zal het dan niet eens tijd zijn dat je zelf dingen leert onderzoeken? :stuck_out_tongue: Zo denk ik dan.
Succes ermee dan maar.

Loop de claires in … je ziet ; Justin bieber , one direction en die troep :’)
Blijkbara is dat een trend tegenwoordig? :'D

Me zusje van 13 ; Nailart / nicki minaj / Dansen / Fel gekleurde dingen

@Veniality; Bedankt en geen probleem. Heb zelf ook al een behoorlijke lijst, maar aanvullen kan altijd. We willen uiteindelijk natuurlijk wel de beste games voor girls op onze website. :slightly_smiling_face:

ik denk van die only skinny jeans in allerlei kleurtjes, color blocking enz.

one direction hahaha.

Felle broeken
One direction
Justin bieber
van die Sapph bh’s :’)

Amerikaanse vlaggen op kledij, Jeffrey Campbell, vans.

^ Dat dragen meisje van 8 niet toch? Dat is denk ik meer 13-18 ofzo

Inderdaad one direction en Justin Bieber. Ook al die disney sterretjes enzo.

How oeps :’). Ik las het verkeerd!