trends najaar 2009

Heejj,

ik ben bezig met een modeblog, maar nu wil ik er de trends voor najaar 2009 opzetten. En ook de dingen die juist helemaal UIT zijn voor het najaar 2009. Maar op Google kan ik dat niet vinden.
Dus daarom wilde ik vragen, wat vinden jullie dat écht niet meer kan in het najaar van 2009 op het gebied van mode?
Of weten jullie nog sites met kleding, accesoires etc. waar dat op staat?
alvast bedankt!

Als je een modeblog hebt dan moet je toch via via, de ontwerpers op de catwalk of google de trends kunnen vinden.

Trend: Draag wat je zelf wilt!

De trends heb ik ook wel, via google. Maar ik vind het leuk om een keer te schrijven, wat júllie juist uit vinden. Of wat je ergens hebt gelezen wat helemaal uit wordt in het najaar.

Nou ja ik vind ruitjes altijd goed bij de herfst passen, dus dat is voor mij ‘in’ dit najaar.
Maar ja dat is wat ik vind en niet wat ‘de trend’ is.

Ik weet zo snel niet wat ik ‘uit’ vind.

je moet hier even op girlscene googlen…staan ook verschillende artikelen over wat in en uit komt. Anders kun je bijvoorbeeld catologussen raadplegen en tijdschriften in de winkel…
Laat het wel weten he, als je alles hebt genoteerd en opgezet :stuck_out_tongue_winking_eye:

hier is al een soort van topic over

haha, is goed!

ga naar de bieb lees de cosmo/elle/vogue of wat je ook wilt. :slightly_smiling_face: