trends armbanden

eey allemaal ik wil graag het over armbanden hebben

dit jaar zijn armbanden over elkaar zo te gek ik het ook :couplekiss_man_woman: dunne dikke zilveren armbanden over elkaar .

[b[i]]wat voor armbanden?[/i]

-dikke en dunne.
-silveren.
-met steentjes of juist zonder maak niet uit.
-4/5/6 arbandjes over elkaar.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]

• het is ook leuk voor feestjes
    heb je nog meer trends over armbanden plaats ze erbij

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben .

xx-vera

huh?

laatmaar , je hebt het bericht al gewijzigd.

Het is niet silveren, maar zilveren xD

Je woordenschat klopt voor geen reet. (sorry voor mijn taalgebruik.)

Heey allemaal, ik wil het graag over armbanden hebben.

Dit jaar zijn armbanden over elkaar in de mode en ik het ook :couplekiss_man_woman: ← En daar snap ik echt geen ‘‘iets’’ van. Dunne, dikke zilveren armbanden over elkaar.

[b]Wat voor armbanden?

• Dikke en dunne.
  • Zilveren.
  • Met steentjes of juist zonder, maakt niet uit.
  • 4/5/6 armbandjes over elkaar.[/b]
  • Het is ook leuk voor feestjes.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

xx-vera

En sorry, hier heb ik niks aan.

ehm, dus dat zijn de regels van het armbanden dragen? XD

okeee???

Dus eigenlijk… kan alles?

Bedankt voor de wijze les.

hihi, ik denk dat ze bedoeld wat voor armbanden er op dit moment in zijn ofzo. het is alleen een beetje onduidelijk aangegeven.

weet iemand eigk waar je mooie “kant-en-klare” bedelarmbandjes kan kopen? :slightly_smiling_face: prijs maakt me niet zoooo veel uit. wou eerst een van pandora kopen maar dat is zo duur voor dat hij een beetje vol hangt… liefst wel in de winkel te koop en niet online!

Bij de V&D hebben ze ook zoiets als pandora, maar dan goedkoop. Moet je dus wel apart de kralen kopen, dus uiteindelijk ben je nog best duur uit (nouja, veel vééél goedkoper), maar daar hebben ze dus wel. En ik was een keer in tilburg en daar hadden ze ook op de markt een soort kraampje met die dingen! Op de markt kijken dus mss.

… anyway

juist.

Mijn zus heeft die van de V&D gehad, maar die rekte al heel snel uit…

Wat bedoel je nou eigenlijk ?