Trend lente/zomer 2010

Hee meiden! Ik heb even een topic aangemaakt voor de komende trends van natuurlijk de komende seizoenen! Hier kun je de trends en tips voor het komende seizoen met elkaar bespreken? Anyone?

Leuk topic! Ik denk dat pasteltinten het gaan maken:)

En kant denk ik ook wel, kan vanalles zijn,
kante leggings, kante jackjes enz.

Hier stond laatst een artikel over op de homepage. En daarin stonden deze geweldige sandalen! :grinning:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/fashionscene/sandals.jpg

gebreide dingetjes ook nog wel.
maar er was een ABC lente/zomer trends op de homepage. Moet je evne zoeken.

aaaah die zijn leuk!

oh wauw! weet je ook nog waar je ze kan kopen (en hoe duur)?

waaaaaaaaaaaaaauw ik ben verlieeefd!
where they are?!

Ja ik had het al doorgezocht!Maar nix gevonden, excuse moii(A)

okee de trends Like it or not?

• hot pants- boy shorts
  • pailetten
  • [b]van nude kleuren tot vrolijke kleuren maar ook zeker diepe intense kleuren[/b
    ]- veel jurkjes (vooral met een opbollende vorm) en zeker aardig kort met ruches, modern en romantisch
  • doorschijnende stofjes (met daaronder bijv. een nude shirt dat je een apart effect krijgt)
  • Hoge sokken! (tot over de knie!)
  • bodysuits- broeken met hoge taille en broekpakken
  • opbollende vormen (bij jurken en rokken etc)
  • 70’s (ga terug in de tijd en doe inspiratie op!)
    - lieve romantische details. (zoals ruches of bloemetjes)
  • wit en zwart contrast
  • Zwart (sexyblack)
  • Printstofjes (bloemetjesprint, zigzag etc.)

Nou een aantal richtlijnen hoe je zelf iets geweldigs kunt bedenken en je eigen great stijl kan ontwikkelen en in de mode bent!
Woehoe!
Good luck!

Hihi ik heb hier mijn hele profielwerkstuk zowat over gemaakt :tipping_hand_man:

voor mij worden het zeker weten de nude kleuren die ik weer aan overvloed ga inkopen!

hotpants

leukk (L)

OMG die moet ik hebben! :grinning:

Aah <3
Waar kan je die kopen?

ik heb echt zin in lente kleding, olala =D zeker weten nude kleur en de harembroek komt steeds meer naar voren. oook veel flower power !

Volgens mij gaan de bloemetjesprints dé zomertrend van 2010 worden. Ik ben alvast fan :grinning:

jumpsuits en lange strandjurken

voor het haar:
vlechten en nonchalant

ik ga ook zeker voor de nude kleurenn :slightly_smiling_face:!