Treintijden

Hee!
Ik heb een voordeelkaartje van de NS, die geldig is doordeweek ná 9.00 uur. Nu wil ik de aller laatste trein pakken om 11 uur 's avonds, en dan kom ik 02.00 uur aan op mijn bestemming. Is mijn kaartje dan tot 12 uur 's nachts geldig? Of kan ik gewoon de hele reis met korting doen?
Want na mijn trein gaat de eerste pas weer om 5 uur. Dus aan de ene kant reis ik nog 's avonds, maar aan de andere kant begint de volgende dag wel om 12 uur zeg maar :p.
Heeft iemand duidelijkheid voor mij?

Volgens mij kan je wel je hele reis met korting doen, maar ik zou het ook niet zeker weten. Reis altijd gewoon met ovkaart. Maar staat er niks op de achterkant van het kaartje? Of op de ns-site misschien?

Volgensmij kan het gewoon, omdat het dezelfde reis is?

Ik denk dat het wel kan hoor, het is gewoon 1 reis, alleen is het dan deels na 12 uur. Voor de zekerheid zou ik het wel even navragen als ik jou was, maar het lijkt me dat dat wel kan ^^

Mij lijkt ook dat het kan, maar eigenlijk reis ik wel voor 09.00 uur dan. Dus ik twijfel :stuck_out_tongue:. Ik hoop dat iemand hier op het forum het mij met zekerheid kan vertellen, en anders inderdaad even navragen!

Na 12 uur kan je gewoon met hetzelfde kaartje blijven reizen.

Bij NS duren de dagen tot 4 uur dus ja dat kan gewoon!

Yes! Dan kan ik mooi wat geld besparen :grin:

^ hee wat toevallig ik heb net ook 3/4 voordeelkaartjes van de NS ontvangen :slightly_smiling_face:

Haha, ik denk ongeveer heel Nederland. Het was gewoon huis aan huis post. En dat meereiskaartje kwam mij even heel goed uit, want dan kunnen de kosten gedeeld worden!

Een treindag duurt bij NS idd tot 4 uur.

haha ja uit dat hele boekje heb ik ook alleen het meereiskaartje eruit gehaald, idd heel handig voor als je ver weg gaat!