Treinkaartjes

Ik heb voor een project met school heel veel treinkaartjes (van die gele van de NS) nodig en ik vroeg me af of er misschien nog mensen van Girlscene waren die toevallig nog een aantal al gebruikte kaartjes thuis hebben slingeren die ze naar mij op zouden willen sturen.
Ikzelf heb er 15 gevonden in mijn eigen huis, maar ik heb er ongeveer 250 nodig…
Dus als er iemand nog een aantal thuis heeft liggen en deze naar mij op zou willen sturen zou ik dat heel tof vinden! Natuurlijk vergoed ik de verzendkosten. :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

Oh, ik heb er pas een stapel weggegooid omdat m’n portemonnee uitpuilde van de treinkaartjes. Hoe snel heb je ze nodig?

Oh jammer. :frowning_face:
Ik heb ze voor 30 november nodig…

Ik zou op school bij de ingang ofzo een doos met een gleuf neerzetten en een papier erbij met ‘gooi hier je gebruikte treinkaartjes in voor een project’ oid.

Misschien kan je iets op een station regelen ofzo? Dat je daar een doos plaatst of er zelf gaat staan?

okee, ik zal het wel even onthouden want ga elke dag met de trein en als m’n abbo nog niet ingegaan is heb ik altijd een stapel treinkaartjes. ;p

@Litamune & LadyLeopard; Ik was ook al zoiets van plan, maar 250 kaartjes in een maand is best veel, dus ik probeer het maar op zo veel mogelijk manieren te verzamelen. :slightly_smiling_face:
@Littlemistery; Ik zo het heel tof vinden als je ze voor mij zou willen bewaren! :slightly_smiling_face:

Mag ik vragen waaar het project over gaat? (:

Natuurlijk mag je dat vragen. :slightly_smiling_face: Het is een project van mij en een vriend van mij. We moeten voor beeldende vorming een soort instalatie maken, maar het moet makkelijk verplaatsbaar zijn en een goede betekenis hebben.

We willen een doos maken met op de binnenwanden een bepaald patroon van kaarten en reisverhalen op een manier dat het een soort verhaal wordt en dan willen we ervoor zorgen dat er een omproepster, geruis van pratende mensen en iemand die vrij sceptisch praat over het OV te horen is.

Het is de bedoeling dat de doos zo groot is dat er makkelijk iemand in kan staan. En wat we er mee willen uitbeelden is dat er altijd meerdere kanten van een verhaal ergens aan zitten, maar dat we simpelweg niet al deze kanten kunnen aanhoren/zien, omdat we ons dan verloren en gevangen gaan voelen.
Het klinkt misschien allemaal vrij abstract en apart, maar wij denken dat het heel tof kan worden… :slightly_smiling_face:

Jammer dat dit niet eerder was gepost, anders had ik je nog iets van 20 kaartjes kunnen geven… Helaas zijn die weggegooid, in ieder geval veel succes. En ik vind 't wel leuk klinken voor project. Hopelijk lukt het jullie om het af te krijgen.

Ik heb er nog wel een stuk of 20 (: Van mij mag je ze hebben

Precies 20 zelfs haha. Sommige zijn wel een beetje gekreukeld is dat erg?

Waarom ga je niet eens langs het station? Zet er evt een doos neer met ‘Mag ik uw oude treinkaartjes hebben voor een schoolproject? Bij voorbaat dank!’
Wie weet vang je wat?

Ik heb er ook nog wel een aantal. Hoe wil je ze?

wauw, wat gaaf! Ik zal thuis nog even kijken hoeveel ik er nog heb, maar ik ben nu op vakantie, dus maandag kijk ik wel :slightly_smiling_face:

ik print ze meestal via de ns-site uit, dus dan heb je van die mega-dingen :’)

Ik gebruik er bijna elke dag 2, dus zal ze voor je bewaren als je nog nodig hebt :wink:

wat leuk! ik heb er zelf alleen echt maar een paar :’)

Ik heb er nog een stuk of 50 liggen.

Was bedoeld om naar NS te sturen om ze te declareren maar bleek dat ik er achteraf geen recht op had ofzo :woman_facepalming:

Dus je mag ze best hebben…

Ik heb er 30 voor je, als je ze nog nodig hebt kan ik ze vrijdag naar je sturen!
Als je ze wilt hebben, moet je me maar even noten voor je adres (: