Treinkaartjes maand April.

Hee,

Weet iemand waar ik misschien een goedkope dagkaart kan kopen voor in de maand April? Ik heb hem namelijk volgende week nodig! Ik kan er veel vinden die in Mei geldig zijn maar hier heb ik dus niet zoveel aan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en daarna zal ik dit topic wel laten verwijderen zodat girlscene een beetje overzichtelijk blijft:p.

Thanks!:slight_smile:

Volgens mij is er nu niks. Die van de AH is een tijdje geleden ook gestopt. Je kan nog op marktplaats kijken misschien.

Inderdaad, de AH is er ook mee gestopt. Ik denk niet dat je er nog één vindt met korting vóór volgende week, of je moet op marktplaats zo snel iets kunnen vinden.

Zag net in de reclamefolders dat je ze bij de hema kan kopen voor 16,50

oh dat is best wel gunstig! Ik kan het alleen in de online folder niet zien (maar die is ook tm morgen nog maar geldig…) Heb je misschien een linkje of extra beschrijving?:slightly_smiling_face:

Ik citeer de folder nu hoor haha
'Rondje Nederland. Met de e-ticket dagkaart reizen met de trein door heel Nederland van 23 april tot 8 juli 2012 voor 1 volwassene + kind. Geldig op maandat t/m vrijdag vanaf 9 uur, in het weekend de hele dag. Leuk voor Moederdag, de meivakantie en voor het begin van de zomervakantie (exclusief Koninginnedag). Verkrijgbaar van 23 april t/m 20 mei 2012. Op = op. Ga naar de winkel of bestel direct online via hema.nl/ns. De code die je per mail of aan de kassa ontvangt moet online worden verzilverd. Je kunt daarmee de eticket dagkaart uitprinten. Kijk voor de actievoorwaarden op hema.nl/ns. ’

Als je hem wil hebben voor koninginnedag dan heb je pech want dan gelden dat soort kaartjes niet.

ah super! heeel erg bedankt:)

Klopt zag ik! Maar ik heb 'm voor vrijdag de 27e nodig dus dat kan nog:)

You’re welcome :slightly_smiling_face: