Treinkaartje

heee
Ik vroeg me af waar je goedkope treinkaartjes kunt krijgen, waarmee je door heel nederland kunt reizen.
Ik kon dit niet goed vinden op internet. Ik heb wel eens gehoort van die aanbiedingen. Weten julie hier meer over?
Groetjes

Ik heb geen idee, sorry.
Upje.

ckv x]

kruidvat en blokker hebben soms van die aanbiedingen

Inderdaad, verder kun je ze nergens altijd goedkoop kopen, alleen heel soms met acties.

Zijn er nu ook aanbiedingen dan?

geen idee, moet je even op de site van kruidvat rondkijken denk ik?

Kruidvat.
Soms heeft de NS zelf ook aanbiedingen. (ns.nl)

in de maand augustus met je cultuurpas (:

er is nu een aanbieding met je CJP pas - die heb je al het goed is gekregen op school -
als je daarmee nu gaat reizen, deze maand, krijg je 40% korting.
dat heb ik gisteren ook gedaan naar a’dam, zonder korting kosste
het 25 euro nogwat, en met korting dus 15,50 !
scheelt superveel en is eeerg handig :grinning:

bedankt! dat had ik zelf nooit gevonden!

Bij de kruidvat en blokker is nu niet zo’n actie.

Kijk even op marktplaats.

ohh, chill! ik reis echt wekelijks met de trein, dus dit is wel heul handig! wist ik geeneens men. :’)

oh dat vind ik zo dom ik heb die pas helemaal nie gekregen op mijn school ><

Meestal heeft blokker wel van dat soort aanbiedingen, goed in de gaten houden dus.
Treinkaartjes worden overig duurder… <_<

dat vind ik zo onzin he,
bedoel ze willen toch dat iedereen zoveel mogelijk met openbaar vervoer enzo gaat ivm uitlaatgassen etccccc.
-.-

Idd, ik vind dat echt strontvervelend, eerst was het dit jaar met 1,20 (geloof ik) omhoog gegaan, en nu word het nog duurder. Als ik naar mijn vriend ga, ben ik 35 euro kwijt voor heen en terug, niet super veel, maar ze mogen het van mij verlagen, en als het duurder word nog méér.

Wow. Treinen lijkt me erg duur in Nederland! In België vind ik het eigenlijk nog best meevallen.

ervaarhetov.nl

staan ook wel eens acties op e.d.