Treinkaartje voor een dag, wat doen?

Heey!
Ik en een vriendin hebben een treinkaartje voor een dag, en het was de bedoeling dat we vakantie vrienden zouden gaan op zoeken. maar dat gaat ineens niet door!

Iemand enig idee waar we heen zouden kunnen gaan? gewoon leuk voor een dagje.

[hij is alleen geldig op zaterdag en zondag]

kusss

rotterdam!!!

oee waar kan je dat kopen en hoeveel kost dat?
en idd rotterdam of amsterdam ofzo

Ik kom iedere dag in Rotterdam want zit daar op school, dus dat is niet zo leuk:p haha.

Ik heb ze bij de kruidvat gekocht! ¤12,50 per stuk :wink:

Heb hetzelfde probleem met m’n vriend (A) zaten te denken aan Den Haag of Utrecht

wooww 12,50 dat is niks voor een dagje treinen.
dat ga ik ook een keer doen.
misschien iets van Maastricht ofzo

ik heb dat kaartje ook, die van mij is geldig van ergens in november tot januari, dus ik ga met een paar vriendinnen vlak voor kerst (dan is alles zo gezellig versierd en zo) ergens winkelen, we weten eigenlijk nog niet waar.

Amsterdam? Groningen?

Ga naar Utrecht, Amsterdam of Maastricht. Of doe een dagje Efteling, Walibi, etc.

Een pretpark idd!
Of Madame Tussaud en dan verder in Amsterdam :]

maastricht is erg leuk, en dan lekker een terrasje pakken aan de maas?
als je via utrechtstation gaat kan je ook nog langs de starbucks!

Mwah persoonlijk vind ik maastricht niet egt speciaal. Maar oke, ik zit er ook op school dus ben er elke dag. Áls je naar Maastricht gaat moet je egt langs gaan bij coffeelovers! Dat is egt heeeerlijk, het ligt alleen niet in het centrum maar tegenover het derlon theater (als ik het zo goed schrijf). Maar das niet ver van het station & het centrum af eigelijk…

utrecht!zit starbucks en stad is geweldig.
maar pretpark ofzo zou ik persoonlijk doen:)

Jaaaa Coffee Lovers! Of ga naar de Douwe Egberts, die zit in de Entre Deux (een winkelcentrum).

Ik heb die treinkaartjes trouwens ook en ik ga naar Amsterdam…

shoppen in rotterdam/amsterdam