Treinkaartje kruidvat online kopen: betrouwbaar?

Heee meiden!
Oke ik weet niet echt in welk topic dit precies moet, dus ik heb het maar hier geplaatst.
Mijn vriendin is binnenkort jarig dus wil ik graag samen met haar als verassing iets geven in rotterdam. Maar dan moeten we er natuurlijk ook nog heen haha. Aangezien ik te laat was met het kopen van de treinkaartjes van de kruidvat wou ik ze op marktplaats van iemand overkopen. Maar ik hoorde dat je een code in moet voeren? Hoe kan ik checken of deze persoon de kaartjes dan al niet heeft gebruikt? Er staat wel een naam bij, en men kan ze ventueel ophalen (hij wil ze ook verzenden) maar is er een manier om te achterhalen of ze al niet zijn gebruikt?
Misschien dat iemand hier een oplossing voor weet? :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt!

hmm, ik zou het niet doen, gewoon voor de zekerheid :flushed:

Tja dat probleem heb je altijd met marktplaats… Ik probeer via emails altijd een beetje achterdochtig te zijn en dan merk ik of iemand betrouwbaar is

^ oke, en wat is jouw tactiek om erachter te komen of iemand betrouwbaar is of niet als ik vragen mag? :slightly_smiling_face: dan kan ik dat misschien toepassen hahah

Heeft die persoon van marktplaats de kaartjes al uitgeprint dan? Of moet dat nog gebeuren? Want jouw eigen naam moet er natuurlijk wel op, anders heb je met controle denk ik een probleem… Want dan moet je je id er meestal bij laten zien.

Bij de hema heb je volgens mij die kaartjes nu ook hoor! :slightly_smiling_face: Tenminste, dat zag ik in het krantje staan.

Oh ik zie net dat dat tot 18 december was sorry.

ik heb treinkaartjes via internet eergister gekocht, vroeg om een foto van de bon enz en toen had ze de code opgestuurd. En heb het kaartje vandaag gebruikt.