Treinboy

Pffff…

Sinds een paar weken valt me een jongen op!
Elke ochtend op station Woerden, stapt hij in, in dezelfde trein als ik.
Ik ben een keer dezelfde coupé als hem in gegaan en ben uiteindelijk 1 rij stoelen verder als hem beland. En we keken beide steeds stiekem, maar helaas ik moest in Alphen aan den Rijn uitstappen, en hij moest verder reizen. Ik denk dus dat hij in Leiden op school zit, want dat is de eindbestemming van de trein.
Hij is best leuk weetje… Maar het probleem is dus… Ik durf geen hoi te zeggen of z’n naam te vragen of iets! (Why me :frowning_face: )
Ik heb ookal aan meisjes gevraagd die in Leiden op school zitten of zij weten wie hij is. (Maar er lopen natuurlijk honderden jongens op die scholen daar!) Nu heb ik ookal op de gemeentelijke facebookpagina gekeken maar die heeft meer dan 2000 vrienden en da’s té veel om door te zoeken of hij daar dan misschien bij staat…

Ik had bedacht om een briefje met mijn nummer dan aan hem te geven of ‘‘per ongeluk’’ op zijn schoot te laten vallen, maar ook dit durf ik niet :frowning_face:

Wat moet ik nou?! En ik weet iedereen zegt wel van ja niet denken maar doen, en angsten zijn er om te overwinnen, en anders raak je nooit in contact met hem… Butt ik durf het niet :frowning_face:

Wat moet ik nou doen?! Vorig jaar had ik een drama met een jongen en toen heeft een vriendin van mij ons in contact gebracht… Maar het is een beetje raar als mijn vriendin (die een station later instapt) naar die coupé komt en dan een briefje geeft en zegt dat is van haar ofso…

HELP ME :frowning_face:

Een briefje geven aan iemand met wie je nog nooit hebt gesproken is een tikkeltje raar. Probeer anders eens echt bij hem te gaan zitten en begin dan een gesprek over iets waar jullie beide mee te maken hebben. (bijvoorbeeld erge regen of vertraging)

Je hoeft maar één opmerking te maken, als hij geïnteresseerd is gaat hij er vanzelf wel op in.

Pfoee lastig als je het niet durft. De enige optie is dan denk ik om je verstand op nul te zetten en gewoon bij hem gaan zitten en algemene dingen zeggen. Bijv; Hey, het is koud buiten he? Haha. Ookal is het niks bijzonders, je bent wel in gesprek. Succes!

Haha ja… Een briefje geven is ook raar, ik bedoel voor 't zelfde geldt doet hij er niks mee en dan heb ik 't voor niks gedaan

Mijn eerste gedachte was; plaats een berichtje op de Hartstocht in de trein facebook! Maar misschien moet je dan wat vaker in dezelfde coupe gaan zitten en zoals de meiden hierboven zeggen, Probeer toch iets tegen hem te zeggen. Al is het inderdaad maar over een vertraging of iets dergelijks…

Succes!

Ik zou gewoon een gesprek beginnen met hem, straks is het te laat en dan denk je shit had ik het nou maar gedaan

Omg omg omg doe een uitgebreide beschrijving ik. Woon daar
Ik wil je helpen haha

Owkeee!! Heb je geadd en ingastenboek beschrijving maar nogmaals:

• Zwart haar
  • Getint
  • Bruine ogen
  • Zwarte eastpack
  • Volgensmij zwart met witte jas?
  • Nike Airmax

Ik heb gereageerd geloof ik haha, herken m niet direct uit de omschrijving maar ga er op letten!

Haha owh, geen reactie teruggehad erop :stuck_out_tongue:
Ah jammer :frowning_face:

Zet het op www.treinflirt.nl
Daar is die site voor bedoeld en het misschien wat minder eng om te doen!
xxxx

Sowieso geen briefje, ik kreeg ooit laatst toen ik de bus uitstapte een briefje met nummer in m’n handen gedrukt, en dat vond ik een beeeetje apart. Ik had toen al met m gepraat, lijkt me nog vreemder als een totaal onbekende dat doet.

Probeer gewoon eens een gesprek te beginnen, dat lijkt mij het handigste.

De beschrijving doet me echt denken aan zo’n jongen met een tieneraccount op twitter die Mounirtweets heet. Hij komt volgens mij ook ergens uit die omgeving :’)

ik zou eens een gesprekje met hem proberen aan te knopen. Of biedt hem iets te snoepen aan ofzo? Dat zijn wel ijsbrekers… Briefje zou ik niet doen, dat is best wel erg raar als je iemand nooit gesproken hebt.

Hahaha nou ik mag hopen van neit haha!

true dat haha

Hartstocht in de trein!!

praat tegen hem ;p