trein+vriendje

hallo iedereen!
binnenkort ga ik een dagje treinen met mn vriendje, je kent het wel; de hele dag treinen voor een bepaald bedrag.
maar nu het probleem: ik weet niks leuks om te gaan doen!
weten jullie misschien nog wat? iets wat niet zoveel geld kost?
zee had ik wel bedacht, maar das ook beetje saai de hele dag…
alvast bedankt!
liefs

Ik dacht meteen aan winkelen en gezellig ergens wat gaan drinken en eten. (bagels & beans <3)
Maare dat kan nogal duur worden…

Misschien kunnen jullie naar de dierentuin(weet ik 't) even de stad in, ergens wat drinken en dan 's avonds uit?(concertje ofzo)

Wat wij deden met de Lentetour (hij is er weer! en je had een Kruidvat actie die hebben wij ook) is een soort van “rondje” maken… we gingen bijv ff naar Amsterdam, en dan naar Schiphol ; starbucks <333 en dan gingen we bijv naar Rotterdam, en daarna naar utrecht, en meestal gaan we tussendoor nog ergens heen, of gaan we langs zijn huis…het ligt er aan hoeveel tijd we in principe nog hebben…als je dus wilt winkelen kun je dat lekker verdelen wat wij dus deden Amsterdam/Rotterdam/Utrecht… elke keer een paar uurtjes…

Maar het is ook elke keer verschillend… en wat we ook deden is als we nog geen zin hadden om naar huis te gaan gingen we een willekeurig trein in totdat we weer in Zwolle kwamen :"D
Is echt wel leuk omte doen, tussendoor stops enzo.

En anders, Dierentuin, pretparken zijn weer open…

je kan ook gewoon een fotocamera meenemen en in allemaal plaatsen foto’s gaan maken :slightly_smiling_face:
je vindt altijd wel weer een apart gebouw of iets anders wat grappig is voor een foto :stuck_out_tongue:

Ik ben met een vriend wel eens op OV tour geweest, een dagje rondreizen in Nederland. We begonnen bij Starbucks, Schiphol. Vanaf daar gingen we gewoon willekeurig naar plaatsen. We zijn doorgereden naar Scheveningen en toen Den Haag in. Toen was het alweer avond en zijn we via Rotterdam naar vrienden gegaan die in Delft op kamers zitten en hebben daar gegeten. Was echt een hele leuke dag! Natuurlijk een fototoestel mee, het is echt grappig als je die tergukijkt en denkt, wát een dag. Ik kan Scheveningen zowiezo aanraden, lekker uitwaaien aan het strand en dan Den Haag in, shoppen. :relieved:

ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan met mn vriend. eerst zijn w naar amsterdam geweest, eerst naar madame tusseu (??) toen naar het torso museum , seks museum, toen trein gepakt naar scheveningen zijn we naar zee geweest, terasje gepakt. en drna uit eten & terug naar huis waren om 9 uur thuis dusj :slightly_smiling_face:

Hmmz… Doen mijn vriend en ik ook wel eens…

1. Eerst naar Utrecht, toen naar Festival Mundial in Tilburg
  2. Naar Scheveningen, toen Den Haag en toen Leiden (Leiden gaat hij binnenkort studeren dus daar wouden we even heen)

We gaan binnenkort waarschijnlijk weer :slightly_smiling_face:

Efteling =)
Of in de trein stappen en kijken waar je uitkomt, daar gaan shoppen en eten enzo? Gewoon op het station een trein pakken die je ziet staan, verder niet kijken op die bordjes enzo =)

Dat klinkt superleuk!
Nja, strand raak je op zich niet zo snel uitgekeken hoor ^^ Want in Scheveningen bijv. daar kun je natuurlijk op het strand lopen, maar je kunt er ook HEEEEEL goed shoppen, en er zijn leuke restaurantjes en dingetjes enzo. Je kunt er ook even naar Sealife, en er is een open museum… Oftewel, der is een plekje waar heeeele leuke beelden staan :slightly_smiling_face:

okay bedankt!
volgens mij komen we er wel uit, gewoon gaan vliegeren op het strand fzo?
ach het wordt vast leuk. als ik nu maar wel een keertje foto’s van m mag maken:| mag normaal nooit…

bedankt voor jullie reacties
liefs

Aaah!
1 vraag nog!
hoe kom ik in scheveningen?
met de tram, maar kan ik in de tram gewoon betalen…?
-tja, friesland… :$-

Ja ik zou ook na scheveningen gaan. en daarna gewoon lekker shoppen in denhaag.