Treggings van de Pieces?

weet iemand toevallig hoeveel die kosten ? (:

tussen de 15 en 40,-.

best wel duur, die dingen kun je toch bij de vero moda kopen? want daar zijn die treggings/jeggings rond de 30 euro.

2 voor 25 euro, was het laatst.

30 euro volgens mij :sunglasses: bij de hema hebben ze nu voor 15 euro een tregging!

Zitten die wel goed? (:
of heb je niet gekocht?

ben nog niet wezen kijken. hema maten vallen wel altijd groot… dus met een XS heb je wel pech denk ik :stuck_out_tongue:

ik heb er laatst trouwens 2 voor 25,- gekocht @ vero moda, samen met een vriendin normaal 15,- perstuk.

ik heb er 4 van de vero moda en die zijn ook gewoon van pieces,
die normale zijn rond de 30,- ja maar je hebt ook die ripped en die gebleekte die zijn volgens mij wel wat duurder.

bij de miss etam (zag het vandaag in het krantje) hebben ze ook een tregging. best mooi voor zo’n winkel en maar 15 euro

maar nog even iets ik vind 't niet aan te raden die jeggings/treggings aangezien die van mij allemaal heel lieluk zijn geworden en ook erg uitgerekt zijn en bij een ben ik uitgescheurd haha (nee hij was niet te klein) dus met een gewone broek doe je toch wel langer dan met zo’n jeanslegging.

woops dubbelpost 8D

Ik vind dat niet. Ik loop zovaak in een jeanslegging. Echt verslaving. Ze zitten heerlijk, voel me leuker dan met een gewone jeans, en lelijk zijn ze ook niet als je goed zoekt! :slightly_smiling_face:

ze zitten zeker heerlijk, en ik heb ze allemaal van die pieces/vero moda maar na een tijd als je ze vaak hebt gedragen worden ze heel lelijk en rekken ze ook erg uit (ik heb zo’n donkere van vorig jaar en die is nu echt maatje xxl geworden haha) en dat is het vervelende van die jeansleggings, nou is die wel al ongeveer een jaar oud maargoed met een gewone broek doe je dan toch wel langer :sunglasses:

zyn die van de hennes ook aan te raden ? :grinning:

ik heb drie hele fijne en ze waren maar 15 per stuk :slightly_smiling_face:

van de piecesssss? :'D

mijne was 30 :]

neeeee, ohmygosh, ze zijn echt lelijk! ik mocht ze vorige week in de rekken hangen (ik werk bij de hema) en ohmygod, ik vind ze echt lelijk. :’) ze zijn ook 22 euro dacht ik, dat vind ik best duur voor hoe erg het er uit ziet, dus ik vind het geen aanrader. ;p

hennes is h&m en niet hema …