Treggings in de winter

Hoi iedereen,
ik had op de H&M site een tregging en een legging gezien die ik mooi vond, de legging ziet er wel wat dikker uit dus niet zo’n legging die je onder een rokje doet ofzo. Dit zijn ze:

http://i53.tinypic.com/30kgg49.jpg

Ik vroeg me dus af, zou dat niet te koud zijn voor in de winter? En ook, kunnen ze gewoon met bijvoorbeeld een lange witte oversized blouse (zoals dat tweede meisje draagt) of ziet dat er heel gek uit ofzo? Want ik wil ze dan als broek dragen, wel met een lang shirtje die over mn kont komt hoor. Maar met echt zo’n dunne legging vind ik dat nooit echt kunnen, als je shirtje best wel kort is.

xx

ligt eraan of je het snel koud hebt.

Kan wel met een lange blouse, waarom niet ?

goede vraag.
ik zou er dan een majoo onder doen.
je hebt toch neem ik aan laarzen eronder dus dan maakt het toch niet meer uit.
vind dit een beetje bedenkelijk.
meer iets voor de herfst en lente.

Ik zou de thermo legging van de action er onder doen.

Ik vind die tregging lelijk, hoe plooit zo. Vind treggings alleen mooi als ze ook echt ‘strak’ zitten [niet te strak, maar je snapt wat ik bedoel, dat ze mooi aansluiten].

Ik heb zoiets als de rechtse, alleen dan van de only. En die is egt heeel warm, dat is egt dik stof. Ik draag hem eigenlijk met wat langere truitjes, soms ook wel eens bloesjes maar die combinatie vind ik met die tregging wat minder… Maar met die beige zou dat wel weer leuk zijn.

Ik draag ze wel gewoon in de winter, maar ik heb het dan ook niet snel koud…

ik kan hem niet zien.
maar treggings vind ik heerlijk warm in de winter!

Naja mij lijkt dat een lichte kleur als de linker evengoed een beetje ‘doorschijnt’ (heel dun is), en met een normale legging lijkt mij ook niet dat je een doorzichtige blouse aandoet waar je zo doorheen kijkt, en ik ben bang dat je hetzelfde effect met die twee van de plaatjes krijgt.

Het is in de winter best wel koud voor zo’n broek,maar als je eronder nog wat aan doet kan het wel. Het staat opzich wel leuk met een lange blouse

anders doe je er nog een panty onder ofzo
scheelt al wel iets met de kou.

Valt wel mee qua koudheid. Ik droeg mijn leggings/treggings gewoon het hele jaar door en had het niet koud. En als ik het koud had dan deed ik gewoon beenwarmers aan of verzon ik iets anders.

op de fiets een trainingsbroek erover aan en op school/thuis is het meestal warmer dus dan kan de trainingsbroek weer uit =)

Ik vind dat best kan, ik draag zelfs panty’s in de winter hoor.

Dan kan wel, ik draag ook wel gewoon maillots en panty’s in de winter, dus dan moet een tregging zeker kunnen =).