Travestieten

Wat vinden julie van travestieten? Zijn jullie daar positief of denken jullie van ehm liever niet?

als zij het leuk vinden why not

je hoort vaak zat dat ze uitgescholden worden, ik heb heel goed contact met Dolly Bellefleur (weet niet of je die toevallig kent)

Iedereen moet doen waar hij of zij het gelukkigst mee is, als zij dat op die manier zijn, kan ik niets anders doen dan dat volledig accepteren.

Hoeveel van dit soort topics komen er nog?

Vind het vrij normaal eigenlijk. Ben het niet altijd eens met de kledingkeuze van sommige maar goed.

Volgensmij is ‘travestiet’ nogal een beledigende term voor die mensen. Maar on topic: ik vind het helemaal prima, moeten ze zelf weten (:

transgender is iemand die zich geheel laat ombouwen travestiet is iemand die zich iemand ‘‘verkleed’’ hoe zou jij het dan noemen?

Ik weet eerlijk gezegd niet wat wel een ‘correcte’ term is, maar ik weet wel dat travestiet dat niet is. Er zijn er vast ook wel die zichzelf wel zo noemen, maar ik zou voor de zekerheid niet dat woord gebruiken waar zo iemand bij is.

Laaaat ze lekker! Vind het wel leuk om te zien, ik houd er wel van! RuPaul’s Drag Race kijk ik ook wel eens, leuk al die hysterische make-up en kleding :upside_down_face:

wat bijna iedereen zegt, als hun dat leuk vinden, er is niks mis mee, ze doen er niemand kwaad mee, dus waarom niet?

Volgens mij is dat woord best beledigend ja, maar dat weet ik niet zeker.

Als mensen het leuk vinden moeten ze het vooral doen.

Ik accepteer iedereen zoals hij/zij is en kijk eigenlijk niet snel ergens van op =)

Nee ik idd ook niet. Heb een keer ergens gelezen dat het zo was (: Volgensmij is het ook nog lang niet zo beledigend als bijvoorbeeld ‘flikker’ voor homo ofzo, maar dat weet ik dus ook niet.

Ja, ik ook. Maar ja, ik kan er natuurlijk moeilijk iets over zeggen omdat ik het zelf niet ben :’)

er zal inderdaad wel een andere naam zijn, maar ik kon er ook niet opkomen

Nee idd :’)

Ah ik ken er 1 die maakt zich ook heel mooi op en niet te opvallend en als hij dan gaat praten xD geweldig :bowing_man: