TravelActive 'high school Amerika'

heey,

hebben jullie misschien ervaring met Travel active? Ik wil echt heel graag als ik 15 of 6 ben een jaar high school Amerika doen. Maar aangezien het best duur is wil ik graag weten van jullie, of het leuk was en of jullie veel nieuwe vrienden hebben gemaakt. en hoe je je ouders zover hebt gekregen om je te laten gaan voor een jaar.

Dus als jullie tips,foto’s of andere leuke dingen hebben meegemaakt tijdens high school kun je dat hier schrijven.

xx MevrouwAppeltaart

Ik ga zelf niet met Travel Active maar met STS. Ik vertrek rond augustus.
Ik hoefde niet echt moeite te doen om mijn ouders over te halen, ze wisten dat ik dit al heel lang wilde. Mijn ouders waren al jaren aan het sparen en stonden helemaal achter mijn keuze. Ze vonden het juist goed van mij dat ik niet standaard na de havo naar het hbo ga, maar er juist even tussenuit ga zegmaar (:
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Ik ken overig wel 2 meisjes die zijn gegaan naar met Travel Active (Amerika, Argentinië en 2 meisjes die aankomend schooljaar gaan (Engeland, Inda).

@iriscapism Nu ben ik jaloers !! haha het lijkt mij echt super geweldig om een jaar in Amerika naar school te gaan, hoe oud ben je trouwens? want de meeste meiden bij travelactive zijn 17 als ze gaan.

Ik ga zelf niet naar Amerika maar naar Canada, omdat Amerika mij absoluut niet trekt.
Ik kom van de havo af en ik ben dan net 17.

@iriscapism oh oke, in ieder geval veel plezier als je in Canda bent !! :grinning:

Ik ben zelf 10 maanden naar Canada geweest met Into (waar ik heel tevreden over was)
Ik raad je Travel Active echt af.
Het is wel echt een geweldige ervaring, heb het onwijs naar me zin gehad.

@Isa hou oud was je toen je daaheen ging? En mag ik ook vragen waarom je TravelActive afraad?

upje

Slotje, kan in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/school/het-algemene-topic-voor-studeren-het-buitenland-meer-251672.0.html