Travel Active zomerprogramma Canada

zijn er misschien girls die het Canada zomerprogramma van travel active hebben gedaan?

Ik zou het graag volgend jaar willen doen,

Xx mvr.Appeltaart

http://www.travelactive.nl/high-school/zomer/canada-zomerprogramma.html#program

iemand?

Als je naar Travel Active mailt kunnen ze je wellicht wel in contact brengen met iemand die dat al gedaan heeft (: Ik ben zelf wel met Travel Active weg geweest (en ben zo ook al van tevoren in contact gekomen met andere mensen), maar dan met een ander programma dus daar heb je niets aan. Vond het in ieder geval een hele goede organisatie!

okj, Bedankt ! :slightly_smiling_face:

Ik ben met een ander programma van Travel Active naar Spanje geweest en heb een érg slechte ervaring met hen.
Wanneer je problemen hebt zoek je het maar lekker zelf uit, want zij hebben al het geld al binnen.

Hoi,

Wat leuk dat je interesse hebt in het High School zomer programma naar Canada. Inderdaad kunnen wij je helpen aan email adressen van oud-deelnemers die via ons een buitenland avontuur hebben beleefd. Lees ook het verhaal van Tessa. Zij heeft ook het zomerprogramma via ons gedaan. Er zijn ook enkele deelnemers die deze zomer gaan vertrekken. We kunnen je ook de reisweblogs van deze deelnemers geven, zodat je ze kunt volgen tijdens hun avontuur.
Mocht je nog vragen hebben, laat het ons rustig weten.

Groetjes,

Jessica, Marjolein, Susanne en Lana
High School team
Travel Active

Ps Yakiri, jammer dat je slechte ervaring met ons hebt. Wij weten niet exact welk programma en wanneer je dat met ons gedaan hebt?

Ik heb het work&travel programma in Spanje via jullie gedaan, in de periode oktober tm december.

Beste Yakiri,

Bedankt voor je reactie en jammer dat je het in Granada niet naar je zin hebt gehad. We hebben redelijk wat contact met je gehad tijdens je verblijf. We hebben in ieder geval je feedback meegenomen in de ontwikkeling van ons programma.

Mocht je nog behoefte hebben aan een evaluatie gesprek dan staan wij hier zeker open voor. Wij vinden het nogmaals jammer dat het voor jou niet zo gelopen is dan je vooraf had gehoopt.

Groetjes, Travel Active

Er is een algemeen topic over studeren in het buitenland en dergelijke: http://forum.girlscene.nl/forum/school/het-algemene-topic-voor-studeren-het-buitenland-meer-251672.0.html