Transparante poeder

Hallo allemaal,
Ik heb een paar vraagjes over transparante poeder. 1) Ik heb sproetjes die ik niet wil verbergen, maar ik wil wél een wat rustigere/‘zachtere’ huid. Is een transparante poeder dan geschikt voor mij? 2) Wat is een goede, transparante poeder?
Alvast bedankt!

transparante poeder is volgens mij om te zorgen dat make up blijft zitten. om te camoufleren kun je het dus niet gebruiken

Is transparante poeder dan hetzelfde als finishing powder?

volgens mij wel.
ik heb Miss Sportye So clear pressed powder
zo´n blauw doosje en daar ben ik opzich tevreden over

Dankjewel voor je reactie! =)

Ze hebben nu een limited edition van essence met zoiets. Dekt niet, maar zorgt voor een matte huid.

Ow ik zoek ook een transparante poeder… heb het alleen nog niet gezien. Heb ik er nou zo erg over heen gekeken?
Mijn huid vind het zooo leuk om te glimmen…

Daar is speciaal poeder voor, ‘translucent loose powder’ van de bodyshop, uit de serie colourings.Je kan het gebruiken als make- up basis, je make-up blijft de hele dag perfect zitten.
verder; als je last hebt van glimplekken, een ruwe huid, of oneffenheden waarvan je de kleur wilt verzachten, is dit spul echt geweldig.

ik spreek uit ervaring. :slightly_smiling_face:

Je hebt er nu ook één van Catrice. Die is van de Limited Edition (Purple Passion?) lijn… Heb er zelf geen ervaring mee, maar leek me wel fijn (: