Ik heb een witte transparante blouse gekocht bij de H&M. Nu ik 'm binnen heb, is 'ie toch wel héél erg doorzichtig. Als ik een wit hempje er onder heb, zie je echt dat hempje. Is dat lelijk?
Of moet ik een simpel wit shirt kopen ofzo? Ik vind 'm namelijk wel heel leuk, met een groene broek enzo, dusja…
Nee dat is juist mooi! Ik heb zelf ook een doorzichtig achtig blousje, die draag ik altijd met mn donkerpaarse broek en dan onder mn blousje een zwarte, strapless bh.
Dat is echt mooooi <3 Ik wil er al heel lang zo een, maar ik heb andere dingen meer nodig dus…
Nee hoor, is juist leuk! Voor de variatie zou je er ook een kleurig topje onder kunnen doen!
Ja idd! Een keer een wit hempje eronder als je een kleurrijke broek aandoen en een gekleurd hempje eronder als je bijvoorbeeld een grijze broek erbij aandoet!
Wat mij ook heel leuk lijkt is om er een print broek onder te dragen. En dan een hemdje in een kleur die ook in de broek zit doen. Je kan misschien als je hem toch wel heel transparant vind er een huiskleurig hemdje eronder dragen?
Nee dat is juist mooi !! & dan met een wijnrode broek ← nieuwe modekleur yeahh haha
Ik heb precies hetzelfde probleem…
Omdat 'ie zo doorzichtig is vind ik hem niet mooi, en draag ik hem dus ook niet.
Dat je je hemdje eronder ziet is toch helemaal niet erg? Beter dan dat je er helemaal niets onder draagt, haha Of ga voor een fel kleurtje of zwart als dat staat bij het bloesje
xx
Eve